שידות מעוצבות להצבה בסלון ובחדר השינה

אם הגעתם למסקנה כי פתרונות האחסון שלכם בחדרים השונים זקוקים לרענון, זו העץ לרכוש שידות מעוצבות מעץ בעיצוב אותנטי. אם אתם חשים שלבגדים בחלקם אין מקום, שכלי עבודה ואיפור מוצאים את עצמם זרוקים ברחבי הבית, ושבגדול יש צפיפות בשל המעטה בפתרונות אחסון, ייתכן כי השידות שלנו יהיו לכם לעזר רב. בואו להכיר קולקציות של שידות מעוצבות שיסייעו לכם לעבות את האחסון הביתי ביעילות רבה.

שידות לחדרי אורחים

בגדול, למי שיש מזנון ביתי כנראה לא יזדקק לכך אבל אם אין בו מקום הן עשויות להיות פתרון אחסון עודף לצידו. בסלונים ממש קטנים, שידות מעוצבות מסוג זה מחליפות קומפלט את המזנון. הן קטנות וקומפקטיות ויחד עם זאת גבוהות ושוקלות הרבה ולכן הן ניחנות בכושר נשיאה מעולה. עם שידות מעוצבות מסוג זה אתם יכולים לעצב חדר אורחים קטן ממש קומפלט. גם בסלונים גדולים הן לעתים נדרשות כפתרונות משלימים.

שידות לחדרי טיפוח

בגדול, ישנן קונסולות שמיישמות תמורה זו אבל אם אתם חובבי איפור כבדים, ויש לכם תמרוקים וכלי עבודה בתחום שממלאים את שלושת מגירות הקונסולה, ייתכן כי הגיעה העת לשדרג לשידה מעוצבת לצידה. בדרך זו, הקונסולה עדיין תשמש ככלי עבודה עיקרי, אבל שידות מעוצבות מעץ יהיו המחסן של החדר, ובהן יוצבו הכלים לשימוש לטווח ארוך או אריזות של חומרי איפור חדשים שטרם פתחתם. הן מיועדות בעיקר למאפרים מקצועיים אבל אם גם אצלכם הקונסולה מלאה, אל תהססו לרכוש!

שידות לחדרי מגורים ושינה

שידות אלה נקראות בשפה המקצועית "קומודות" והן נבדלות משידות המיטה בכך שבעוד האחרונות נמצאות ליד הכרית שלכם, הן עשויות להימצא גם רחוק מהמיטה ולתפקד כמחסן חדר המגורים. מה מאחסנים בו? בגדים מהעונה הנגדית, עניבות, חגורות, כלי עבודה שאין להם מקום בחדר ובקיצור נמרץ – כל דבר שעולה על דעתכם. שידות מעוצבות מעץ מסוג זה מבוססות על מגירות קלות לתפעול.

בחירת השידות הנדרשות

את בחירתן של שידות מעוצבות מעץ הנדרשות לשילוב ברחבי הבית שלכם מומלץ ליישם באמצעות הדמיית מחשב. עמה, אתם יכולים להגיע בקלות לתוצאות המבוקשות ולהביא הבייתה את מיטב פריטי פתרונות האחסון, החל משידות סלוניות לצד מזנונים ועד לשידות בחדר הפרטי שלכם. הבחירה מבוססת על עץ בגימור עתיק ולא מודרני, המבוסס על גילופים אומנותיים ודלתות מסגרת דקורטיביות, לצד מגירות בעיצוב זה. אם זהו הכיוון שלכם, תוכלו למצוא בקלות את הפריטים הנדרשים לחדריכם.

נגישות