סלון וינטג' בליטוש אותנטי ייחודי

מתעניינים ברכישת תכולת חדרי אורחים חדשה? כאן תוכלו למצוא את המיטב עבור הסלון שלכם! מה בתוכנית? מבחר מערכות ישיבה וכורסאות, מבחר פתרונות אחסון, החל מהמזנונים המרכזיים ועד לקונסולות למיקום בשולי הסלון, וכמובן הכוכב של הסלון – השולחן! אם משאלת ליבכם היא לבסס בבית סלון וינטג' בעל נגיעות עתיקות, כאן תוכלו לקבל את כל המידע על התמורות האחרונות בתחום זה.

סלוני וינטג' בעיצוב כפרי

סלוני וינטג' בעלי גימור כפרי אותנטי המדמים את המוטיב הפרובינציאלי הרוגע. בקולקציה זו תוכלו למצוא מערכות ישיבה עגולות, כורסאות בעלי מוטיב עגול ושולחנות סלון מגולפים בסגנונות ייחודיים, עם דגש על ראש שולחן עגול ורגלי שולחן מגולפות. סלון וינטג' כפרי נחשב לאחד' הפופולאריים בקרב צרכני הריהוט העתיק בשל המרקם העשיר של העיצוב שנוצר.

סלוני וינטג' בעיצוב בורגני עתיק

באמצעות סלוני וינטג' אלה תוכלו ליהנות מדקורציה בורגנית אבל במונחי העבר. אם כיום מה שמנחה את העיצוב הזה הוא רהיטים מודרניים, מלבניים ודקים, מה שאפיין אותו במאה הקודמת ולפני 200-300 שנים הוא המוטיב המגולף של השולחן, השימוש ברגליים מעוגלות בקצה שלו, השימוש בספות ובכורסאות מעורות ובדים בגימור אותנטי מעוגל והוספת תשמישים שונים המעידים כי מדובר על ריהוט עירוני ולא כפרי, למשל כפתורים במשענת הספה או פסי עץ מגולפים בצידי הכורסא. תכולת חדר בסלון וינטג' בורגנית עתיקה נחשבת לפופולארית ולחזקה מאד בשוק.

בחירה מעשית של סלוני וינטג'

את הבחירה ניתן ואף מומלץ לבצע בהדרכתנו. אנו מתמחים בעיצוב סלוני יוקרה עתיקים בבית הלקוח. בין אם אתם חובבי העיצוב הכפרי ובין אם הדקורציה העירונית העתיקה מדברת אליכם יותר, לנו יש את הכלים לסייע להגעה לעיצוב המושלם של חדר האורחים שלכם. כאן תוכלו למצוא רהיטים שלא רק יהיו מעוצבים, אלא יישמרו לכם לשנים ארוכות מאד כמו חדשים גם לאחר שימוש אינטנסיבי.

בחירת דגם הסלון ביעילות ובקלות

את בחירתו הסופית של סלון וינטג' מומלץ לבצע באמצעות הדמיית המחשב שלנו. היא מכילה תמונות באיכות מעולה אשר מעידות על רמת ההתאמה לחדר שלכם בהתאם לשאיפות שאתם מבקשים שיקרו בבית. דגם הסלון הסופי ניתן לאיתור גם באמצעות סיוע מצוות המומחים שלנו. במידה והגעתם לסלון המבוקש, ניתן לרכוש אותו ולהסדיר הובלה והתקנה לבתיכם. מובטחים רהיטי איכות, שירות מן המעלה הראשונה וחוויית קנייה מהנה. בואו לרכוש סלון וינטג' חדש וליהנות מכל היתרונות העיצוביים, הפרקטיים והחווייתיים כאחד!

נגישות