ספות בסגנון עתיק במגוון רחב של עיצובים

מגוון ספות בעיצובים אותנטיים בסגנון קלאסי מחכה לכם באולמות התצוגה ובהדמיית המחשב שלנו! שיטת הרכישה דרך הדמיית המחשב מאפשרת לכם לתכנן את הספות שלכם מבלי לצאת מהבית! מה שאתם צפויים לראות מבעד למסך יגרום לכם לחשוב שנדדתם מאות שנים אחורה, הודות לעיצובי הבוטיק שתמצאו על גבי הספות: רגליים מעוגלות, משענת כפתורים, מבנה דבשתי עתיק לרבות מהספות, ועוד. אז אם גם אתם מתכננים לעצב לעצמכם סלון קלאסי עתיק, כאן תוכלו למצוא בדיוק את הספות שתצטרכו!

מבחר ספות עשיר יצעיד אתכם אל התקופה הקלאסית

מגוון רחב של ספות בעיצובים עתיקים מגוונים: משענת כפתורים, ידיות ורגליים מעוגלות, שימוש בצבעים אדומים וחומים לביטוי דקורציית העץ במיטבה, ועוד! בואו למצוא ספות בסגנון עתיק ברוח התכנון שלכם ולעצב באמצעותן את הסלון של ביתכם!

עצים במגוון רחב של דקורציות

ניתן לבחור ספות בסגנון עתיק עם עצים בהירים או כהים, עצים מבוקעים עם כתמי טבע שחורים או עצים בעלי צבע אחיד לכל אורכם ורוחבם. באמצעות ספות בסגנון עתיק למכירה בהדמיית המחשב שלנו תוכלו לעצב לעצמכם את סלון החלומות ולדמות אותו לטרקליני האירוח מימי התקופה הרומנטית והקלאסית במאות התשע עשרה והשמונה עשרה.

חומרי ייצור משובחים בכל ספה מעוצבת

החל מריפודי העור ועד ריפודי הבד, החל מגוף העץ של הספה ועד לפרזול המתכת בקצוות, חומרי הייצור נבחרו על ידנו בקפידה בעת הייבוא. אנו מבטיחים תמיד ללקוחות שלנו ספות בסגנון עתיק שהן לא רק הכי בטוחות לרכישה אלא גם ישרדו למשך שנים רבות כחדשות מניסיון. מי שמעוניין להימנע מלהחליף ספות בסגנון עתיק וליהנות מעמידות כמו של ספה מודרנית מוזמן לאתר זה בכדי לבחור את רהיטי החלומות שלו!

מבחר ספות לשילוב בכל סוג של סלון

שלא תהיה טעות, ספות בסגנון עתיק מתאימות לשילוב בסלון בכל סגנונות העיצוב העתיקים: כפריים עתיקים, בורגניים של פעם, ועוד. נסו את האתר ותראו שאתם עושים פלאים עבור הסלון שלכם שיהפוך להיראות לסלון ברוח העיצוב העתיקה כפי שרבים מסביבכם חלמו להגשים.

רכישה מעשית של ספות בסגנון עתיק

כפי שהסברנו בפתיחת דברינו, הדרך הפשוטה ביותר לרכוש ספות בסגנון עתיק היא לבחור אותן באמצעות הדמיית מחשב. אצלנו בהדמיית המחשב תוכלו לחסוך הגעה ולקבל מפרט מידות וצבעים מלא על מנת להשכיל לקבל את ההחלטה הנכונה עבור הבית שלכם! בואו להגשים ספות בסגנון עתיק בסלון שלכם על הצד הטוב ביותר!

נגישות