ריהוט עץ מלא לחדרי אירוח, מגורים וספריות

ריהוט עץ מלא הוא אחת ממשאלות הלב של דיירים רבים המתכננים את עיצוב ביתם. אם גם אתם נמצאים במקום הזה, כאן תוכלו להתעדכן אודות הרהיטים השווים ביותר בתחום. מה בתוכנית? עיצוב של פעם בסגנון כפרי, שימוש בעץ אמיתי, ובו בלבד, שימת דגש מיוחד על עצי יוקרה משובחים כמו טיק בורמזי או דרום אמריקאי, והתאמה קלה ופשוטה של הרהיטים עבור ביתכם.

עיצוב בסגנון כפרי עתיק

העיצוב הכפרי העתיק מאופיין ברגלי שולחנות, קונסולות וכורסאות בפורמט עגול וברכיבי ישיבה מעוגלים דבשתיים. הכסאות נראים מעץ מלא וגם עשויים ממנו וניתנים לבחירה בין דגם של 4 רגליים לדגם עגול מבוסס נדנדה. רהיטים שיש בהם דלתות ומגירות כמו ספריות, ארונות וקונסולות ייראו כשהן מגולפות ובקצה שלהן ישנה ידית מתכתית מעוצבת בעבודת נפחות מתקדמת. עובי הרהיטים עבה בשביל לסמל נוכחות דקורטיבית. זהו סממן ההיכר המובהק של עיצובים בסגנונות עתיקים.

בחירה קלה ופשוטה של הרהיטים

הרהיטים שלכם ייבחרו בקלות רבה מאד באמצעות הדמיית מחשב של ריהוט מעץ. התחקות אחר פרטי ריהוט עץ מלא נעשית בקלות רבה באמצעות הדמיית מחשב שחוסכת לכם יציאה מהבית ומאפשרת לאתר את הפריטים מהבית שלכם. הדבר ניתן לביצוע בכל תחום, החל מספות וכורסאות, כלה בספריות ובקונסולות ועד לארונות ביתיים ואפילו מיטות לחדרי השינה בעיצובים של פעם.

שילוב קל בכל בית מתוכנן

כל מי שמתעניין בהקניית עיצוב כפרי עתיק בביתו מוזמן לאתר זה. הרהיטים ניתנים לאיתור קל מאד וליצירת תאימות מושלמת ביניהם בכדי להגיע לתבנית עיצובית עקבית ואטרקטיבית במיוחד. ריהוט עץ מלא מבוסס על תבניות שונות של צבעי עץ ושל סוגי גילוף, חלקם עגולים וחלקם מלבניים . בקולקציות נרחבות ישנו גם שילוב של האלמנט העגול עם האלמנט המלבני, למשל בפינות אוכל ובפרט בכסאות ביתיים. מגוון כה רחב מאפשר לכם לאתר בקלות את אסופת הרהיטים הנדרשת עבורכם.

הנאה צרופה מפרטי ריהוט עמידים ונוחים

אחד היתרונות של ריהוט מעץ, ובפרט של רהיטי עת מלא, הוא העמידות. זהו החומר החזק ביותר שאינו מתכת, ובשונה מתחליפי עץ – העמידות שלו מובטחת עבורכם. לכן, לא זו בלבד שמדובר על השקעה בעיצוב שלכם, מדובר על השקעה בחיסכון שלכם: רוכשים פעם אחת אסופה של רהיטים ונהנים משנים רבות של עמידות ויציבות, נוחות חסרת פשרות ושימוש מהנה ופורה. אם אתם מתעניינים בקידום הבית שלכם לעבר עיצוב כפרי או עתיק רהיטי עץ מלא מאתר זה הם הפתרון עבורכם!

נגישות