ספות בעיצוב כפרי אותנטי לשילוב בבתי יוקרה

שואפים להביא את הסלון שלכם לרמות הגימור הגבוהות של העיצוב הקלאסי? בואו להיחשף למגוון רחב של ספות בעיצוב כפרי! ספות אלו הנן אותנטיות ומשרות הרגשה של כפר רוגע מימי העבר. מה אתם יכולים לרכוש? ספות עם משענת חצי מעגלית בפורמט דבשתי, ספות עם משענות מכופתרות, וכמובן ספות בעיצוב כפרי עם ידיות ורגליים מעוגלות. בואו למצוא את הספות המתאימות לכם ביותר ולשלבן בסלוני היוקרה שלכם!

ספות עץ מרופדות ברמת גימור גבוהה במיוחד

ספות בעיצוב כפרי מכילות ידיות ורגליים ומעליהם, כמו גם במרכזן ישנו ריפוד אותנטי מבד או מעור בעיצוב בנוסח כפרי. ספות עץ אלו מתאפיינות בגוונים מכל קצוות הקשת, החל מגווני עץ אותנטיים הסובבים סביב הצבע החום ועד לגוונים אדומים, צהובים, שמנת ועוד. גם מגוון חומרי הייצור רחב ומאפשר לכם לבחור לא רק בין בד לעור אלא גם בין עשרות עיבודים של כל אחד מהחומרים הללו, על פי שיקולכם האומנותי והחזותי.

איכות חסרות פשרות בכל אחת מן הספות

כשאתם רוכשים כאן ספות בעיצוב כפרי תגלו שעל נושא אחד מרכזי אין כל התפשרות: על איכות הרהיט. כאן, רהיטים ובמיוחד ספות בעיצוב כפרי נשמרים כמו חדשים גם אם נעשה בהם שימוש אינטנסיבי מאד הכולל ישיבה מרובת משתתפים ואפילו למספר רב של שעות מדי יום. הספות בנויות לעבודה עם עומסים כבדים ועל כן נשמרות באופן מיטבי.

מבחר ספות לבחירתכם הישירה

בואו לממש את בחירתן של ספות בעיצוב כפרי ברוח בה אתם מעוניינים לראות את הסלון שלכם. גם אתם יכולים למצוא ספות עם בטנה אדומה או חומה, עם עץ חום כהה או בהיר, מבוקע או חלק בגוון שלו ולהביא את כל העושר הדקורטיבי ממש לחדר האורחים שלכם. התחדשו עם ספות בעיצוב כפרי במתכונת חדשה שתקפיץ לכם את הסלון 10 רמות עיצוב קדימה לפחות לעבר הדקורציה הכפרית הקלאסית.

בחירה קלה ופשוטה של ספות בעיצוב כפרי

ספות בעיצוב כפרי ניתן למצוא בקלות רבה בהדמיית המחשב שלנו מבלי לצאת כלל מהבית! בואו לבחור ספות בעיצוב כפרי ברמת הגימור הרצויה בעיניכם, בעיצוב המועדף עליכם ומחומרי הייצור המועדפים עליכם ותיהנו מכל היתרונות: הובלה והתקנה על חשבון הרכישה, אחריות על כל הדגמים של ספות בעיצוב כפרי ולא פחות חשוב – שירות מלא בשעות העסקים בכל זמן שתבקשו, אשר יינתן דרך הטלפון או באמצעות שליחת מייל.

נגישות