שידות בסגנון עתיק במגוון רחב של עיצובים אותנטיים

שידות בסגנון עתיק מאפשרות לכם ליהנות מרחבת אחסון מעוצבת בכל מקום בו היא נדרשת: בסלון במקום המזנון, בחדר האיפור לצד הקונסולות ואפילו בחדר השינה שלכם בתור קומודת אחסון אינטימית. בואו ליהנות ממגוון רחב של שידות לשימוש ביתי לכל מטרה ולהשביח כל מקום בו הן תהיינה מוצבות. הכירו את האפשרויות שלכם לאחסון חפצים בעיצוב עץ עתיק אותנטי.

שידות אחסון בדמות מיני מזנונים

שידות עתיקות אלה משמשות לאחסון ברחבת הסלון לעתים לצד המזנון ולעתים במקומו, אם מדובר על חדר קטן. השידות מכילות בדיוק את מה שנדרש בשביל לייצור הזדמנויות אחסון ברחבת הסלון: תאי מגירה, תאי מיני-דלתות ותאים פתוחים. השידות הללו מעוצבות בגימור עץ מגוון, החל מעץ מהגוני אדמדם ועד עץ חום בהיר נוטה לצהוב. ניתן לרכוש גם גילופי עץ מגוונים וידיות להתקני הפתיחה על פי הדגם המועדף עליכם.

שידות לצד קונסולות בחדרי איפור

שידות שמוצבות ליד קונסולות ומשמשות כפתרונות אחסון נוספים להן. אם הקונסולות מבוססות על פתרונות מידוף פתוחים וסגורים אידאליים להנחת כלי איפור אבל אין בהן מקום מספק, שידות בעיצוב עתיק משלימות את התמונה ומאפשרות לכם את הספייס שכל כך נדרש עבורכם. מי שמשתמש בשידות אלה למעשה נהנה מהיתרונות של קונסולות, רק שהן נועדו להצבה במיקומים פחות מרכזיים מהן. בכל זאת, לקונסולות יש את הכבוד שלהן כרהיטי איפור מרכזיים בשל גובהן הנוח והנגישות הארגונומית לפתרונות האחסון לשימוש בטווח הקרוב.

שידות בחדרי שינה – קומודות

בשונה משידות לצד מיטות, כאן מדובר על שידות אחסון בחדר השינה. אם יש לכם כלי עבודה, כלי איפור, חגורות, עניבות וכל תוסף אחר שאין לו מקום בארון הבגדים, ניתן להציב אותו בשידות מגירות לחדר השינה. שידות אלה מיועדות גם לאחסון הבגדים שלאט משתמשים בהן כאן ועכשיו, למשל בגדי חורף בקיץ ובגדי קיץ בחורף.

שידות עתיקות – כך מומלץ לבחור את הדגמים המבוקשים

את הדגמים שאתם שואפים לרכוש מומלץ לבחור באמצעות הדמיית מחשב של חברת רהיטים המתמחה בפתרונות עץ אותנטיים. שידות בעיצוב עתיק ניתן למצוא בכל אחת מהקטגוריות שצוינו: להצבה בסלון, להצבה בחדר האיפור ולהצבה בחדר השינה. ניתן להתאים את העיצובים מהבית שלכם בהצלחה יתרה הודות לאיכות התמונות שתצפו בהן באתר. אם מצאתם רהיט שעשוי להתאים, צרו קשר להמשך טיפול וביצוע הרכישה. השירות כולל ייעוץ, הכוונה, הובלה, התקנה ומתן תעודת אחריות על פתרון האחסון שרכשתם.

נגישות