ריהוט בתי כנסת מעץ מלא: מבחר כסאות, שולחנות לימוד, סטנדרים, ספריות והיכלי קודש

מאז ומתמיד ריהוט בתי כנסת מעץ מלא העסיק את ראשי הקהילות והציבור /שלהם בארץ ובעולם. פעמים רבות מציגים פרטי ריהוט לבתי כנסת אבל מעץ מלא וברמת גימור של מקצוענים זו תופעה שחולפת לה לאטה מן העולם. ברור לכלל כי מדובר על פאר היצירה, ועל סמל סטטוס של ממש בעיצוב בתי כנסת. ברור לא פחות מכך כי ככך שדבקים יותר בפריטי עץ אמיתי, הישיבה יותר נוחה, התפילה יותר מספקת, הלימוד יותר מענג ובשורה התחתונה, כל הלך הרוח טוב ומזמין יותר מאשר עם ריהוט שאינו עשוי מעץ אמיתי. הדבר בא גם לידי ביטוי בשנות השרידוּת של המוצרים. בעוד אשר רהיטים שלא מעץ מלא מחזיקים מעמד כ- 5-10 שנים, פרטי ריהוט בתי כנסת מעט מלא צפויים לשרת אתכם למשך מספר עשורים ללא צורך בהחלפה.

מגוון רחב של כסאות עץ מרופדים בעור

בואו לרכוש לקהילה שלכם כסאות לימוד, חזן, ישיבות, כוללים, כסאות לנואמים בקהילה, כסאות לתלמידים ולקהל, ועוד. מבחר כסאות מעץ אמיתי העשויים ללא חת ומתבססים על עיצוב עתיק עם רגליים מעוגלות ופרזול מתכת מרהיב עין. עם כסאות כאלה לא תרצו לקום ואף תלמיד לא ימהר להפסיק את לימודיו. כסאות אלו הם כל מה שאתם צריכים בשביל להשביח את המרחב שלכם ולהפוך אותו לנוח באופן יוצא דופן.

מבחר שולחנות לימוד וסטנדרים

שולחנות לימוד לישיבה, סטנדרים לעמידה מולם עבור חזן או רב, ועוד מגוון רחב של פתרונות המשמשים את ציבור הלומדים ושומעי הדרשות. מדובר על קולקציית ריהוט בתי כנסת מעץ מלא העשויה ממנו ללא חת ומבוססת על עיבודים שונים, מבוקע עם כתמי טבע שחורים, צבוע במרקם חלק, מגולף ועוד. בואו להשתדרג ולהתחדש בשולחנות ועמדות חזן שלא יישכחו!

ספריות והיכלי קודש לרחבות תפילה

בין אם רחבת התפילה שלכם בישיבה ובין אם מדובר על בית כנסת אזרחי בקהילה או בכולל קהילתי, את רחבת התפילה חייבים לעצב באופן מיטבי, ממש כמו עיצוב הסלון בבית מגורים. לשם כך, מומלץ להשקיע בספריות והיכלי קודש המשמשים כבית לספרים שלכם ומהדרים את המבנה מבפנים בזכות העיצוב שלהם. מגוון רחב של ספריות מלבן, ספריות חצי ירח, ארונות קודש סטנדרטיים וארונות קודש מיניאטור לספרי תורה ותשמישי קדושה קטנים. הכל עשוי מעץ מלא בגימור נפלא שקל להתאים אישית לכל מרחב בכל סגנון עיצוב.

נגישות