עץ טיק רהיטים מובחרים מחומר עמיד ומשובח

טיק הוא עץ חזק במיוחד שממנו עשוי חלק נכבד מרהיטי הבוטיק ופתרונות האחסון ברמות הגבוהות ביותר. לא רק שהוא חזק פיזית, הוא עמיד ביותר מפני נזקי עץ עקב התיישנות, אינו מתבלה מהר ושומר על ערכו כחדש למשך הרבה מאד שנים. אם החלטתם שגם אתם מתעניינים בשדרוג תשתיות הבית שלכם לכאלה העשויות מעץ טיק, אלה המוצרים שניתן לרכוש.

פתרונות אחסון גדולים וקטנים

קונסולות, ארונות ומה שביניהם. פתרונות אחסון המבוססים על טיק מגולף עם רגליים מעוגלות ודלתות מגולפות. בקצה של כל דלת ישנה ידית מתכת מעוצבת. ניתן לרכוש פריטים אלה גם עם פתחים מסוג מגירות ולשלב ביניהן לבין הדלתות. אם החלטתם שאתם מתעניינים בחומר כמו עץ טיק רהיטים משובחים מצפים לכם לשנים הקרובות: עמידים, נוחים לשימוש ומשתלבים בקלות בכל עיצוב ביתי

ספריות מפוארות לאחסון הספרים

הספריות הן פתרונות אחסון מעט שונים מהאחרים. הן מבוססות בעיקרן על מידוף פתוח, מה שמאפשר להן להיות מינימליסטיות יחסית ולא להציג שכבות של דלתות ופרזול. ניתן להזמין דגמים בהם חלק מהמדפים הנם כאלה בשביל לעבות את העיצוב. רהיטים מעץ טבעי כמו טיק נפוצים מאד בתחום עיצוב הספרים ומאפשרים שימוש בטיחותי וודאו למשך שנים ארוכות מאד קדימה.

מזנוני בוטיק מעץ מלא

אם בחרתם לרכוש מוצרי עץ טיק רהיטים זמינים בתחום גם באחסון תכולה כבדה. מזנונים משלימים את הצורך הזה וניתנים לעיצוב במגוון סוגים של גישות, עם עצים כהים או בהירים, ורגלי-מזנונים ישרות או מעוגלות בסגנון כפרי עתיק. המזנונים מבוססים בחלקם על מידוף פתוח, בחלקם על דלתות ומגירות וברוב הדגמים על שילוב של השלושה.

כסאות בוטיק לעיצוב הבית

מגוון רחב של כסאות זמין עבורכם בתחום הטיק. רהיטים מעץ טיק בדמות פתרונות ישיבה מוסיפים המון הן לעיצוב והם לנוחות ומשדרגים את הבית באופן ודאי. ניתן לרכוש כסא לפינת אוכל עם 4 רגליים או כסא לסלון המבוסס על נדנדה. ניתן לשלב בין התכולות הללו ולעבות את מתחמי הישיבה שלכם על הצד הטוב ביותר.

איתור פשוט של כל הרהיטים

איתור פשוט של פריטי עץ טיק רהיטים ופתרונות אחסון כאחד! בואו למצוא פריטי ריהוט מעץ טיק באיכות חסרת פשרות. רהיטים מעץ טבעי מכניסים הבייתה אושר ושמחה, ובפרט כאשר מדובר על עץ טיק, שידוע בעמידותו האיתנה ובעיצוב חסר הפשרות שלו. שדרגו את הבית באמצעות רהיטים מעץ טיק באמצעות הדמיית מחשב ביתית פשוטה לתפעול!

נגישות