ספריות מעוצבות מעץ מלא – חומרי ייצור מובילים, עיצובים אותנטיים

מבחר ספריות לבתי מגורים מעוצבים! בואו להשלים את התמונה הפנימית בבית עם ספרייה המתאימה לחדר הקריאה שלכם! האפשרויות מרובות מאד וחולשות על סוגים רבים של תשתיות לספרים. בואו להכיר את הספריות שכל אחד היה רוצה לאמץ לביתו, עם עיצוב עתיק, התבססות על עץ אמיתי למהדרין, ולא פחות חשוב – נגישות, פרקטיות לשימוש ומאד פונקציונאליות בחיי היום יום.

ספריות עץ קטנות לחדרי מגורים ולחדרי אורחים קטנים

ספריות מעוצבות מעץ מלא המתבססות על קונסטרוקציה קלאסית של מידוף פתוח בעיקרו. לעתים ניתן למצוא דגמים עם דלתות בחלק התחתון שלל הרהיט. הספריות בנויות לגובה, ובמרחב צר המתאים לחללים שאין בהם הרבה עתודות מקום. ניתן להסדירן בגווני עץ מקוריים כמו מהגוני אדמדם או צבע אגוז חום, ולחילופין, ניתן להזמין חלק מהדגמים בצבעים מלאכותיים שצבעו בהם את העץ בייצור, למשל ספריה בצבע כחול.

ספריות עץ גדולות עם מדפים בסגנון כוורתי

ספריות מעוצבות עם מדפי מלבן לאורך ולרוחב. מידת הרוחב של ספריות מעוצבות מעץ מלא מקולקציה זו רחבה ומתאימה לכיסוי רוחב ¾ עד רוחב קיר שלם. הן מתאימות למי שיש לו תכולה רבה מאד של ספרים או למי שמכוון שכך יהיה. ספריות מעוצבות אלה מגובשות בגוונים ובסגנונות עיצוב שונים וקל למצוא את המתאים לבית שלכם באמצעות הדמיית מחשב אינטרנטית שתחסוך לכם הגעה לחנות.

ספריות עץ גדולות המשלבות מדפי דלתות סגורים מלמטה

היררכיה זו של ספריות מעוצבות מעץ מלא חוזרת על עצמה מרבים מדגמי הבוטיק: בעוד אשר החלקים הבינוניים והעליונים מוקדשים לספרים במידוף פתוח. מדפים התחתונים הם סגורים ומיועדים לחומרים לשימור או לשימוש חוזר שמצריך שמירה חזקה מהרגיל. בקולקציית ספריות אלה ניתן למצוא דגמים נרחבים לבתים ודגמים אחרים המיועדים לבתי כנסת המשלבים עץ כהה אותנטי, גילופים אומנותיים ופרזול קצה מעוצב בידיות הפתיחה של הדלתות. בקרב קולקציה זו ניתן למצוא ספריות קודש לבתי כנסת, ספריות למתחמי קריאה ציבוריים ועוד.

איתור דגם הספרייה הנדרש

האיתור נעשה באמצעות הדמיית מחשב של חברת רהיטי עץ. חברה זו מתמחה בשיווק ספריות מעוצבות מעץ מלא ונציגיה סייעו ללקוחות בעבר להגיע לנוסחת העיצוב המושלמת בחדר הקריאה שלהם. בואו גם אתם לקחת חלק ולהביא הבייתה ספריות מעוצבות מעץ מלא שיהפכו את חוויית הקריאה שלכם למענגת ומהנה ויחשפו אתכם אל מיטב העיצובים הביתיים שניתן לבקש: מראה אותנטי, שימוש בידיות פרזול מעוצבות ובדפנות עץ מגולפות ועוד.

נגישות