ספריות מעץ מלא – הכירו את האפשרויות המובילות בעיצוב העתיק

בואו לרכוש ספריות מעץ מלא במבצע וליהנות מכל היתרונות: עמידוּת חסרת פשרות לשנים רבות מאד ללא צורך בהחלפה, עיצובים חסרי תקדים שייקחו כל חדר קריאה למקום אחר מבחינה דקורטיבית וחשוב ביותר – פונקציונאליות, שימוש מהנה ופורה בכל אחד מהדגמים. חלק מהם מבוססים על מידוף פתוח, חלקם האחר על מידוןף סגור בדלתות ומגירות ובסוג שלישי של ספריות מעץ ניתן למצוא שילובי מידוף. אז מהן האפשרויות שלכם?

ספריות קלאסיות

ספריות מעץ מלא בנות 1-3 עמודות. הן נראות כמו מגדל קטן, כשהעמודה הבודדת מזדקרת לה מלמטה למעלה במרקם דק, ללא פריסה על כל רוחב הקיר אלא על 500 ס"מ עד 1.20 מ' ממנו. ספריות מעץ מלא מסוגים אלה ניתן להסדיר בצבעי עץ מקוריים כמו מהגוני, חום, אגוז ועוד. ניתן גם להשתמש בצביעה מלאכותית ולהסדיר דגמים כחולים או תכלת. אחוד היתרונות של עת הוא ביכולת צביעה קלה מאד, ולכן מכירת רהיטים אלה בצבעים תהיה זולה משמעותית ביחס לרכישת חומרי גלם צבועים אחרים כמו מתכות ופלסטיק.

ספריות סגורות

ספריות המתבססות על מגירות ודלתות. הספריות הללו הן למעשה מעין קומודות, אבל בעוד קומודה היא לרוב מודרנית עם מגירות ארוכות, כאן מדובר על פי רוב על דלתות המעוצבות בסגנון העתיק ועל מדפי אורך ולא מדפי מגירה הפרוסים לרוחב. הבדלים אלה שמים רהיט זה בקולקציית ספריות מעץ מלא ונחשבים לפופולאריים מאד בקרב חובבי עיצובים עתיקים אותנטיים.

ספריות כוורת עם מידוף פתוח

ספריות מעץ מלא המבוססות על המדף המלבני הפתוח ועליו בלבד. ניתן לרכוש ספריות אלה על פי מידות רוחב רצויות, בהתאם לרוחב פריסת הקיר הנדרש אצלכם. אם אתם צריכים לנצל רק חלק מהקיר, כמובן שחשוב לבחור מידת רוחב קטנה בהתאם.

ספריות כוורת משולבות

ספריות מעץ המשלבות מידוף פתוח עם דלתות ומגירות. בקטגוריה זו נמצאות ספריות קודש לבתי כנסת, לרוב בצבע מהגוני אדמדם ובעלות עיצוב מבוקע עתיק. זאת, לצד ספריות משולבות בגימור עץ בהיר יותר שניתן להסדיר. ספריות אלה נחשבות לנמכרות במיוחד ומועדפות על חובבי הספרים הרציניים אשר יש להם עתודות ספרים משמעותיות. הן תופסות את כל מרחב הקיר ועל כן זמינות במיוחד לתולעי ספרים. אם יש לכם המוני ספרים שאים להם מקום, ייתכן כי רהיט מקולקציה זו יהיה הפתרון שלכם בסלון או בחדר הקריאה. בואו להסדיר ספריות מעץ מלא במבצע וליהנות מהיתרונות המימוניים והתפעוליים של הרהיט כאחד.

נגישות