ספסלים מעץ מלא במגוון עיבודים, צביעות וריפודים

אחד מפתרונות הישיבה המבוקשים ביותר בחצר הביתית הם ספסלי עץ מעוצבים. במקום לרכוש כסאות קש מתבלים או כורסת כתר שבעוד 5 שנים תצבור שחורים ותצטרכו לזרוק אותה, קונים חכם ובוחרים ספסלים מעץ מלא. מה היתרונות? העץ עמיד מאד לגינה, וזהו כמובן הטיק הבורמזי והדרום אמריקאי. שנית, עץ זה משדר נוחות חסרת פשרות על אף רמת קשיחותו המוגברת. בנוסף, ניתן לרכוש סט ישיבה עם ריפוד בדמות כריות ניידות. בואו להכיר את עולמם המופלא של ספסלים מעץ בעיצובים אותנטיים לשילוב בגינות ירוקות.

ספסלים מעץ מלא בעיבוד רשת

ספסלים אלה הנם רהיטים טיפוסיים במבנה שלהם עבור הגינה. הם מכילים משענת רשת או סורגים אנכיים, ומשני צדי המשענת ישנן ידיות. ספסלים מעץ מסוג זה מתאימים למי שאוהב עיצוב רב שכבתי, יודע להעריך עבודת נגרות איכותית ועיבודי שבבי עץ מן המעלה הראשונה. הדבר מתאים גם לחובבי עיבודי צבע בעץ, שכן ניתן לעבד באופן מבוקע עם כתמי טבע שחורים או להשתמש בצבע חלק. ספסלים אלה מיועדים בחלקם לצביעה מלאכותית וניתן להשיגם בגוונים כמו תכלת וכחול.

ספסלים מעץ מלא בעיבוד גזע

ספסלי עץ המשמשים לישיבה ללא משענת וללא ידיות. האלמנט היחיד שמגיע עם הספסל, בנוסף לגוף הישיבה, הוא משטח הגבהה תחתון. גוף הישיבה עצמו נראה בדיוק כמו גזע עץ, מלבני נוטה לעגול בקצוות ובגימור חלק בדרך כלל. ספסלים אלה מתאימים לחובבי עיצובים מינימליסטיים בעץ, ולמי שעתיד להשתמש בהם לישיבה טיפוסית ללא ידיות, למשל לשם ביצוע תרגילי ספורט ופיזיותרפיה, או לשם נגינה.

ספסלים מעת בתוספת ריפוד

ספסלים מעץ להם ניתן לקשור כריות ריפוד. מדובר על ספסלים מעץ מלא אשר המשתמשים יודעים מבעוד מועד שהחומר הזה קשיח מדי לישיבה ממושכת ולכן הם סוגרים ריפוד. ניתן לרכוש ריפוד בצבעים שונים. הוא עשוי מחומר שאינו רגיש לרטיבות ולאיתני הטבע.

איתור דגמי הספסלים הנדרשים

איתור דגמי הספסלים הנדרשים אפשרי לביצוע באמצעות הדמיית מחשב של חברת מומחים לפתרונות ריהוט עץ לבית ולגינה. בואו למצוא את מיטב ספסלי העץ המבוקשים עבור הגינה שלכם וליהנות מכל היתרונות של ישיבה קבוצתית. הספסלים הם פתרונות ישיבה אולטימטיביים שבאים במקום כסאות הפלסטיק או כורסאות גמישות מוארכות. כאשר יש לכם ספסלים מעץ אתם מכוסים מכל בחינה בנושא עמידות המוצר וצפויים ליהנות ממערכת ישיבה בגינה למשך הרבה מאד שנים, כשהיא נשמרת כמו חדשה.

נגישות