ספסלים מעוצבים לשילוב בגינה ובחצר

עיצוב הגינה והחצר הוא אחיד הנושאים היותר מדוברים בקרב בעלי בתים פרטיים וועדי בתים וניהול בניין להם ישנה גינה משותפת. אחת הדרכים הפרקטיות לעשות את זה היא להשתמש בסט ריהוט בדמות ספסלים דקורטיביים. כך, למשל ספסלים מעוצבים מעץ מבטאים על הצד הטוב ביותר את עיצובו של המתחם החיצוני הירוק, בשל היותו של גוון זה צבע משני אליו לכל דעה. הכירו את האפשרויות לשלב ספסלים מעוצבים במרחב שלכם ולהפוך אותו לדקורטיבי ונגיש כאחד.

ספסלי משענת מעוצבת

ספסלים בהם המשענת היא החלק המעוצב של הספסל והוא אשר מטביע את חותמו החזותי, בשל כך. ניתן לרכוש ספסלים עם משענת בצורה של גלגל חישורים אלכסוני, ספסלים עם משענת סורגים, ספסלים עם משענת רשת ויש אפילו ספסלים מרופדים, שבמקום של המשענת ישנה כרית ריפוד שנמשכת גם לגוף הישיבה עצמו. ספסלים מעוצבים מעץ על בסיס המשענת הם מהדגמים היותר נמכרים בקרב צרכני ריהוט גינה. בואו גם אתם להסדיר אותם אצלכם.

ספסלים מינימליסטיים עם מעט שכבות עיצוב

ספסלים אלה אינם מכילים שום אובייקט פרט לגוף הישיבה ומשטח הגבהה. גוף הישיבה הוא סממן העיצוב הבלעדי כי אין משענת מעליו. יש המכנים ספסלים מעוצבים אלה בתור "ספסלי גזע" משום שהגזע לבדו מבטא את העיצוב, ללא שכבת תלת ממדית לצידו. ניתן למצוא ספסלים אלה בגימור עץ מגוון, החל מגוונים בהירים ועד לגוונים גהים ומבוקעים.

ספסלים בצביעה מלאכותית

אם בכל זאת אתם מחפשים את החדש והמודרני, ולא את עיצוב העץ האותנטי, ניתן להסדיר חלק מדגמי ספסלים מעוצבים מעץ בצבעים עכשוויים כמו תכלת וכחול. היתרון המובהק של עץ אמיתי הוא שהוא חומר צביע: ניתן לצבוע אותו מבלי שהגוון ידהה ותוך שמירה להרבה מאד שנים עם חומרי ציפוי ייעודיים. לכן, ניתן להזמין ספסלים מעוצבים במגוון רחב של צבעים שאינם עץ ולהתאים אותם לחזות החצר שלכם.

בחירה מעשית של ספסלים מעוצבים

אם אתם מתעניינים בבחירת ספסלים מעוצבים מעץ ניתן לממש את הבחירה באמצעות הדמיית מחשב של ספסלי גינה אותנטיים. בואו לבדוק את מיטב אפשרויות הישיבה בחוץ ולמצוא את הפריטים המושלמים שיעשו לכם סדר במרחב החיצוני. הספסלים מתאימים לשימושכם הפרטי או לשימוש בגינה ציבורית של בניין מגורים. בהדמיית המחשב שלנו תוכלו למצוא דגמים ייעודיים למטרתכם. השירות כולל ייעוץ, הובלה והתקנה של הרהיטים החדשים במקומות המבוקשים במרחב החיצוני. מעתה, הוא צפוי להיות הרבה יותר אטרקטיבי ומהנה לשהייה.

נגישות