ספסלים לגינה מעץ מלא במגוון עיצובים רחב

ספסלים לגינה הם פתרונות ישיבה אותנטיים עבור מי שיש לו גינת ירק או דשא ומעוניין בצבע החום של העץ כגוון משלים עבור הירוק. סביר כי למעצב בתים שכזה ישנו גם משטח דקים או פרקטים של גינה שכבר מסמן את גבולות הגזרה העיצוביים הייעודיים. אם זהו המצב שלכם, מאד מומלץ להצטייד בשם הגוון המדויק של העץ שלכם על הרצפה על מנת לבחור פרטי ריהוט משלימים עבורו. בואו להכיר את סט ספסלי הגינה שכל אחד חייב לאמץ אם הוא מעצב חצר כפרית.

ספסלי גלגל מעת טיק

ספסלים עם משענת בצורת גלגל עם חישורים אלכסוניים היוצאים ממרכזו. ניתן לשלב ספסל זה בכל גינה בה נדרש עיצוב אותנטי. בעבר היו מתכננים גם את שערי הבתים הפרטיים בצורה של גלגל מחושר אם אתם גרים בבית שהחצר נמצאת מול שער שכזה, עיצובו על גבי הספסל עשוי מאד להתאים.

ספסלי רשת וסורגים

החלק העיקרי של הספסלים. מדובר על ספסלים לגינה המעוצבים במתכות קלאסית של גוף ישיבה חלק ומעליו משענת עם רשת, או קווים אנכיים מרווחים. ספסלים לגינה מסדרה זו עשויים להיות גם דגמי אלכסון, בהם על גבי המשענת ישנן קורות עץ אלכסוניות היוצרות X זו עם זו.

ספסלי גזע

ספסלים ללא משענת וללא ידיות בצורה של גזע העץ גוף הישיבה הוא צורה גיאומטרית מלבנית מעוגלת בקצוות המזכירה מבנה של גזע עץ שלם. דגמי ספסלים לגינה מקולקציית "גזע" הם מהמובילים בעיצוב הגנים והחצרות ויכולים לשמש אתכם לתכנון מעמיק של רחבת הישיבה על הצד הטוב ביותר.

בחירה מעשית של ספסלי עץ לגינה

ספסלים לגינה המבוססים על עץ קל מאד למצוא אצלנו. כאן ניתן להסדיר ספסלים בצבע חום, ספסלים שנצבעו מלאכותית לכחול בצבעי עת איכותיים ועוד מגוון רחב של פתרונות ישיבה דקורטיביים לחצר. אנו מתמחים בריהוט עץ לחצר ולבית ונוכל לסייע לכם לעבות את המרחב החיצוני שלכם על הצד הטוב ביותר בפתרונות ישיבה איכותיים.

בחירת הדגמים המבוקשים של ספסלי עץ לגינה

ספסלים לגינה מומלץ לבחור דרך הדמיית מחשב שחוסכת לכם נסיעה לאולם תצוגה ומאפשרת לכם להגיע לדגמים המבוקשים באמצעות מפרט ויזואלי מבוסס תמונות. השירות כולל ייעוץ מצוות המומחים, תעודת אחריות על גבי החשבונית וכמובן הובלה והתקנה של הפריטים אשר בחרתם. בואו לעבות את החצר שלכם בסט ספסלים לגינה באיכות חסרת פשרות וליהנות מבילוי חוץ בלתי נשכח!

נגישות