מיטות בעיצוב עתיק לחדרי שינה מעוצבים

מתעניינים בעיצוב חדר השינה שלכם בפורמט עתיק? הגעתם למקום הנכון! באתר זה תוכלו למצור מגוון רחב של מיטות בעיצוב עתיק בפורמטים שונים: כפרי, בורגני עתיק, בסגנון עץ עם כתמי טבע שחורים (מבוקע), עם עץ מולבן, או עץ חום בצביעה ישרה ללא כתמים. ניתן ליהנות ממגוון רחב של תצורות מיטה, עגולות, מלבניות ושילוב בין השניים על גבי דגם אחד. מהן האפשרויות שלכם לבחירת מיטות בעיצוב כפרי או בורגני עתיק?

מיטות עם עמודים גבוהים

מיטות אלה נקראות מיטות אפיריון והן נבנו במקור בכדי להגן על אוכלוסייה שישנה באזורים שיש בהם חרקים ארסיים ממיתים. העמודים מחוברים לרשת דקה מאד המאפשרת למשתמשים לנשום מחד ולהגן על עצמם מאידך מפני חדירת החרקים בשל דקיקותם הננומטרית של החורים. מיטות אלה ניתן לעצב בשלל דרכים, חלקן חלקות וחלקן מבוססות על גילופים בכל עמוד גובה. גם הצבע ניתן לאפיון מסוגים שונים. ניתן לבחור עץ מולבן, שמנת, חיום מבוקע או חום אחיד ללא כתמים שחורים. ניתן גם לבחור עמודים אדמדמים מהגוני.

מיטות רחבות בבניה נמוכה

מיטות סטנדרט המאפשרות שינה זוגית רגילה ללא אפיריון. ניתן למצוא בחלק מהמיטות הללו ארגז מצעים, ובחלקן פשוט שטח כיסוי רחב המשמש לשינה זוגית ללא צפיפות. מיטות בעיצוב עתיק מסוג זה ניתן למצוא בשלל טכניקות דקורטיביות: מעוגלות, מלבניות, שילוב של השניים, עם סורגי עץ בקצוות המיטות, ועוד. התאמת מיטות בעיצוב עתיק מסוג זה ניתנת לביצוע מהיר ופשוט באמצעות הדמיית מחשב של מיטות שחוסכת לכם יציאה מהבית. תנאי הרכישה הם בדיוק כמו בחנות, עם מפרט טכני ותמונת המחשה עבור כל מיטה. האתר כולל גם מפרט מידות המאפשר לכם לדעת כמה מקום תצטרכו להקצות למיטה, כולל ירידה לרזולוציות מאד גדולות. אם השתמשתם עד כה ברצפה שמתחת למיטה בתור מדף תחתון, דפי המידע שלנו יוכלו להתריע אם תוכלו או לא תוכלו להמשיך בקו הזה בהתאם למרווח התחתון.

איתור דגם המיטה הנדרש

מיטות בעיצוב עתיק מתאפיינות בגילופים עגולים בקצוות ובעיצוב עץ שנראה חזותית כמו עץ ולא כחומר שנצבע בצבע אחר. מצאי העיצובים רחב אך באמצעות הדמיית מחשב של מיטות בעיצוב כפרי או בורגני עתיק ניתן למצוא בקלות את הדגם הנדרש לחדר שלכם. הדרך למיטה חדשה קלה וסלולה, כי אתר זה פשוט מציב את כל פרטי המידע שתצטרכו לפני שתיכנסו לרכישה, מה שהופך את תהליך הבחירה כולו ליעיל במיוחד.

נגישות