מיטות בעיצוב כפרי אותנטי לשילוב בחדרי שינה יוקרתיים

מיטות בעיצוב כפרי מוסיפות את האלמנטים הדקורטיביים העתיקים לחדרי השינה שלכם. גם אתם יכולים להיות בעלים של מיטה עם רגליים מעוגלות באופן אומנותי בסגנון התקופה הקלאסית, ליהנות מבסיס עץ אמיתי ולא חיקוי עץ, ולהציב על בסיס המיטה את מזרון החלומות שלכם. בואו להתעדכן אודות מיטות וינטג' חדשות בעיצוב של פעם. אם אתם מתעניינים בעיצוב החדר שלכם ברוח הכפר במתכונתו המובהקת, כאן תוכלו למצוא את מבחר המיטות שיסייעו לכם להגשים תמורה זו.

מיטות עם קירות חצי ירח

מיטות חצי מעגליות שבקצוות הראש והרגליים שלהן ישנם קירות הגנה בצורה של חצי סהר. ניתן לבחור מיטות בהן מתחת אליו ישנם סורגי עץ מעוצבים בצבע חום כהה או בדגם בו הקירות הנם שלמים ללא העמודים. מיטות אלה מביעות בקלות רבה את העיצוב הרורלי החוץ-עירוני ועל כן הן מיטות בעיצוב כפרי במלוא מובן המילה. מיטות אלה ניתנות לשילוב בכל מרחב עתיק או כפרי ללא כל קושי.

מיטות עם רגליים מעוגלות

מיטות בעיצוב כפרי מסוג זה ייקחו אתכם אל העבר הקלאסי במלוא מובן המילה. הרגליים התחתונות של בסיסי מיטה של אז היו ריטואל שבשגרה. כיום, כשברוב המיטות המודרניות אין בכלל רגליים, אלא בסיס שלם שנמצא מתחת לאזור השינה, הממצא של רגליים עגולות הנו נדיר ביותר ומבטא את העיצוב הקלאסי יותר מכל אובייקט אחר בחדר השינה. ניתן לשלב על מיטות וינטג' אלה כל סוג של מזרן שעשוי לשרת אתכם כנדרש.

בחירה חכמה של מיטות בעיצוב כפרי

בדומה למיטות בכל סגנון עיצוב אחר, חשוב לקחת מידות ולבדוק שהדגם נכנס במיקום הפנוי בחדר שהקצאתם לטובת השינה שלכם. חשוב לוודא שלא רק שהמזרן המתאים למיטה נמצא במידות הללו אלא גם הבסיס כולו. כשמדובר על מיטות וינטג' כפריות, ישנם חלקים עבים מאד שבכלל לא בשימוש אלא משמשים לתפאורה בלבד ולכן יש להתייחס למידותיו של כל הרהיט.

בחירה מעשית שלמיטות בעיצוב כפרי

מיטות בעיצוב כפרי ניתן לבחור בקלות בהדמיית מחשב של חברת רהיטים בסגנון עתיק. בחברה זו תוכלו למצוא מגוון רחב של מיטות וינטג' ברמה גבוהה ביותר הן בתשתיות והן בעיצוב. בואו להגשים מגוון רחב של מיטות בעיצוב כפרי וליהנות מכל מה שתצטרכו בשביל לישון בסיפוק רב ובהנאה צרופה. למידע ופרטים נוספים, היכנסו להדמיית המחשב שלנו ובחרו את בסיס המיטה החלומי שלכם לחדר השינה לשנים הקרובות!

נגישות