כך תתאימו כיסאות מעץ מלא לביתכם

לא אחת אנו מוצאים את עצמנו מבקשים לשדרג את הכיסאות הביתיים או להוסיף כיסאות חדשים למטרות שונות. במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד מתאימים כיסאות מעץ מלא לבית. מכל הכסאות המעוצבים בגווני החום-כתום, אנו הכי ממליצים על עץ מלא כחומר גלם מכמה סיבות: זהו החומר החום כתום החזק ביותר, ועל כן גם העמיד ביותר. הוא גם שורד הכי הרבה זמן (בשנים) וגם מסופקת עליו תעודת אחריות בתנאים שלא תמצאו בקניית כיסאות שאינם מעץ מלא. הדבר מתבטא גם באורך התקופה (בשנים) וגם בשירותים שמגיעים לכם במהלכו. במאמר זה תוכלו לדעת כיצד להתאים כיסא מסוג זה לחדרים שונים בבית.

בחנו את עיצוב החדרים בבית להם נדרש הכיסא

בחינת העיצוב היא תלת שלבית: הסקה מהו הצבע הדומיננטי בחדר, או 2-3 הצבעים השולטים בו, הסקה מהי הצורה הדומיננטית בחדר, ואם יש שילובים קבועים – לציין זאת (למשל דלת משקוף עגול עם פרופיל לבני מגולף, או חלון בלגי מודרני עם מסגרת עגולה). השלב השלישי הוא השוואת כסאות מעץ מלא בהם אתם מתעניינים למראה הפיזי של החדר שלכם באמצעות הדמיית מחשב. הדבר מתבצע באמצעות עיון באתר החנות, ובחינת כיסאות שונים בעודכם נמצאים בחדר. בכך, אתם משווים בין  הכיסאות לבין החדר, ומסיקים האם ישנה התאמה.

בחנו את יחס הממדים של הכיסאות עם החדרים

הכוונה היא לא לקחת מידות פיזיות אלא למשהו כללי יותר. אם החדר כבר מרוהט, ורוב הרהיטים שלו מאד דקים, עם פרזול, רגליים ובסיסים קטנים, כנראה שזהו חדר קטן, שכן בחדר עם ממדים גדולים הפריטים הללו לא היו יכולים להשתלב כראוי. בחדר קטן, הכנסת כיסא מעץ מלא עם בטנה עבה ורגליים רחבות עשוי לפגום בעיצוב שלו, וליצור מיקוד לא רצוי לעבר הכיסא במקום לחלקים המרכזיים של החדר.

שקלו להסדיר כיסאות עם ריפוד

הריפוד הופך את כיסא העץ שלכם לנוח, ומוסיף אותנטיות רבה לרהיט. עץ משולב עם צבעים כמו אדום, צהוב ואפילו לבן או קרם בהיר עושה את הכיסאות שלכם למשהו מיוחד במינו. מאד מומלץ לשלב את אלמנט הריפוד גם מטעמי נוחות ואיכות הרהיט. כסאות מעץ מלא עם ריפוד הופכים את חוויית הישיבה למיוחדת באמת.

נגישות