רעיונות לעיצוב פינת האוכל בסגנון כפרי

עיצוב פינת האוכל בסגנון כפרי מתאפשר הודות למספר ניואנסים חשובים. ראשית כל, הריהוט. הריהוט צריך להיות ממש בסגנון עיצוב כפרי כמו בכפר בלב הטבע, וכזה הוא בדיוק הריהוט הכפרי של חנות זו: ריהוט מעץ, בגודל גדול, ועם הרבה אלמנטים עגולים או גליליים להגברת התחושה הכפרית. שנית, הקירות צריכים להיות מעוצבים בסגנון כפרי: להיות בצבע חום-כתום. ניתן לבצע זאת על ידי הדבקת חיפויי קיר או הטמעת חיפוי עץ על קיר הבטון שלכם. שלישית, הריצוף הוא אחד מהסממנים החשובים שבריהוט הכפרי. ריצוף טראסו חום או גרניט פורצלן, כמו גם ריצוף עץ עם פרקטים.

הריהוט

על הריהוט להיראות בצבע העץ הטבעי, או להיות עשוי ממנו הלכה למעשה. כאשר מעצבים פינת אוכל – ישנם כל מיני רעיונות לשימוש בעץ הטבעי כחומר גלם: ניתן להשתמש בו רק כבסיס לרהיטים, או גם כגוף ישיבה במקום ריפוד. ניתן להשתמש בפריטים מלבניים או עגולים, וכד'. בנוסף לשולחנות וכסאות, מומלץ לשים שזלונגים, רהיטים עם משענות בזוויות 120 מעלות היוצרים ספה נוחה בסגנון איטלקי עתיק.

הקירות

קירות יכולים להיות מעוצבים באמצעות עץ – כחיפוי, או טפט דמוי עץ. ניתן גם להשאיר את הקירות הלבנים על כנם אך להרבות בתליית תמונות עם מסגרות עץ ובכך ליצור ניגוד בין הצבע הלבן לבין החום. ניתן גם להטביע עבודות גבס צבועות חום על הקיר ובכך ליצור שידות טלוויזיה וארונות משקה ואפילו מזנונים שלמים – חומים דמויי עץ על רקע הקיר הלבן. בקולקציית רהיטים מעוצבים של טרימיום תמצאו את כל הפתרונות לעיצוב מושלם ואיכותי של הבית!

הרצפה

אריחי הריצוף המומלצים לעיצוב הכפרי הם אריחי גרניט פורצלן, אריחי טראסו, ועוד. עם רצפה דקורטיבית בצבע חום כתום – העיצוב הכפרי רוקם עור וגידים ומיושם בכל דפנות פינת האוכל. הרצפה היא אחד האלמנטים הבולטים והחשובים שבהטמעת עיצוב שכזה. ניתן גם לשים ברצפה שטיחים או אריגים בצבעים אלו ובכך לחזק את הדימוי הכפרי גם כאשר דגם הרצפה הוא בהיר ועל כן מהווה את ההיפך הגמור ממה שנדרש כדי לעצב את פינת האוכל בסגנון כפרי.
 
עיצובים כפריים לפינות האוכל יש לרכוש רק ממקצוענים שיוכלו להשיא לכם עצות חכמות בתחום העיצוב והתחזוקה של הרהיטים. בהצלחה בשדרוג פינת האוכל לחדר כפרי!
נגישות