איך מעצבים סלון בסגנון פרובנס?

על מנת לעצב סלון בסגנון פרובנס נדרשים מספר רזים שכדאי לכם לדעת. אנו נספק את עיקריהם כאן, אך כמובן שתורת עיצוב הסלון כסלון פרובנס היא תורה שלמה שחשוב מאד להבין אותה גם לעומק. כאן, תוכלו לקבל בסיס טוב לקראת כניסתכם לעולם עיצובים מרתק שכזה.

עיצוב ראשוני של הסלון

על מנת לעצב באופן ראשוני את הסלון חשבו לבדכם על האלמנטים שצריכים להיכלל בו: הריהוט, הרצפה, המידוף, וכד'. קחו בחשבון כל מיני רעיונות הקשורים לסגנון עיצוב פרובנס כגון מזנונים עם מגירות סגורות, שולחנות עץ קטנים, ריהוט עור וכד'. לעת עתה – רשמו את הפרטים שנראים לכם כי צריכים להיכלל בסלונכם על בסיס אמות מידה בסיסיות בלבד. את אמות המידה העיצוביות והיסודיות יותר תלמדו ליישם בשלב הבא.

התייעצו עם יועץ ריהוט פרובנס בחנות רהיטים

בהגיעכם לחנות הרהיטים תוכלו להתייעץ עם יועץ העיצוב בנושא רהיטי פרובנס. הוא ישיא לכם מספר עצות חכמות ומועילות אשר יחדדו את העיצוב אשר התחלתם להגות. הוא יספר לכם על מזנוני העץ החדישים, וכן – שניתן לצבוע אותם בצבעים המועדפים עליכם. הוא יסבר את אזניכם ברכיבי פרזול אטרקטיביים למזנונים אלו, כולל ידיות, וכמובן יציע לשדרג את פינת הספות/כורסאות שלכם כך שתיראה יפה ותרגיש לכם הכי בנוח שרק ניתן.

בחנו מחדש את הצעתו של המעצב

יש לבחון מחדש את הצעותיו של המעצב, ולהחליט מה תאמצו ומה לא. חשוב לעבוד יותר מאדם אחד. למשל, אם הנך נשוי או גר עם שותף/שותפה, תן גם להם להשתתף בהחלטה ובייחד תטכסו עצות חכמות מה יעלה בגורלו של הסלון שלכם, על מי המלצותיו של יועץ הריהוט.

רכשו את הסלון המעוצב

אחרי שקיבלתם החלטה, פנו לגורמים שאחראיים על מכירת הסלון. לאחר ששילמתם עליכם לוודא כי קיבלתם כתב אחריות מלא, המגובה בחודשים/שנים. כמו כן, ודאו כי קיבלתם חשבוניות, קבלות ותעודות משלוח המעידות על הרכיבים שהזמנתם ולא על מק"טים אחרים. בדקו זאת לפני צאתכם מהחנות או אישור העסקה. אל תאשרו דבר אם ראיתם פריט זר. דרשו הסבר על הופעתו בחשבוניתכם. לאחר מכן, שריינו תאריך להובלה והתקנה. מומלץ להישאר ארוכות בבית ביום זה ולבדוק שהתכולה הגיעה תקין. מומלץ לדווח על תקלות שנתגלו עם התגלותן.
נגישות