עיצוב וינטאג' עתיק לבית

כל המתעניין בעיצוב עתיק לבית, טוב יעשה אם יפנה לתחום הוינטאג'. וינטאג' הוא שם נרדף כללי לעולם האומנותי העתיק בכל התחומים: משמלות כלה ועד ריהוט לבית. הבוחר לעצב את ביתו בוינטאג' חושב, למעשה, מחוץ לקופסה. זה לא שאנו מלמדים אתכם כאן אסכולה מסוימת, למשל אסכולת עיצוב פרובנס, או אסכולה איטלקית כלשהי. אנו מלמדים בקווי מתאר כלליים כיצד לעצב בית בסגנון עתיק. עם סל הכלים שתלמדו כאן תוכלו לבנות לעצמכם תכולת ריהוט שעשויה להתאים לבית שלכם בסבירות גבוהה.

נהוג לחלק את חלקי הריהוט העתיק ל- 3 חלקים

1. הבסיס – החלק העיקרי של הריהוט, עליו יושבים ונשענים.
2. הרגליים והתומכים – החלקים הקשיחים עליהם עומד הרהיט.
3. המצע של הרהיט –החומר הקשיח שמחזיק את הרהיט מהשלד שלו.
כמובן שלא כל רהיט מסתיים רק ב- 3 הצירופים הנ"ל: ישנם רהיטים עם משטחי עץ בולטים לשם עיצוב גוף הישיבה, או עם משטחי אלומיניום מעוצבים כלפי חוץ. ברם, ברוב המקרים מדובר על המשך ישיר של המצע של הרהיט שנמצא בתוך העור. המעצב למעשה עושה חור ביריעות העור העליונות על מנת לחשוף למתבונן גילופי עץ ועבודות נפח מעוצבות בתחום המתכות. 

עיצוב הצבעים בבית הלקוח – הכיצד?

על מנת לתכנן טוב את הצבעים תצטרכו בראש ובראשונה להיתמד לנישה של הכהים. אין מה לעשות, זה ריהוט כפרי ולא ריהוט עם צביעה חופשית. התבססות על צבעים בהירים יתר על המידה תקרב אתכם לעיצוב מודרני הסותר את העתיק. ברם, חשוב להיצמד לצבעים הכהים בחוכמה, על פי הנעשה בבית שלכם מבחינת קונטור וגוון, תוך פירושם על פי אותם צבעים, בגרסה כהה.

עיצוב הצורות בבית הלקוח – הכיצד?

הצורה תלויה במבנה של החדר. בחדרים בהם המשקופים, החלונות והפרופילים שלהם מרובעים, נהוג לקנות גם ריהוט עתיק מרובע, ולהיפך – כאשר הבית מתבסס על הצורה העגולה כדומיננטית. 

טרימיום רהיטים עתיקים

בחברת טרימיום רהיטים עתיקים ישמחו לייעץ לכם לגבי בחירה נכונה וחכמה של רהיטים עתיקים איכותיים. כאן תוכלו למצוא מבחר גדול ושירות יסודי ביותר כל הדרך על להטמעה מלאה של רהיטים עתיקים בבתים שלכם. 

למידע מלא על רהיטים עתיקים ניתן לפנות לטרימיום!
נגישות