טיפים לבחירת ריהוט עתיק

בחירת ריהוט עתיק אינה כמו קניית כסאות פלסטיק או שולחנות מתקפלים בחנויות תחזוקת בית. מדובר בסט שלם של חפצים אומנותיים שלכל אחד מהם השפעה אדירה על עיצוב הבית שלכם. לכן, חשוב לדעת שני דברים משמעותיים על מנת לבחור ריהוט עתיק כמו שצריך: ראשית כל, חשוב לבוא עם ידע לגבי מה מתאים לעיצוב הבית שלכם. טיפים בסיסיים בנושא יינתנו בקרוב. שנית, חשוב לדעת מהם חומרי הייצור הכי עמידים והכי כדאיים. ישנם חומרי ייצור שאינם סופגים כתמים, נקרעים בקלות ומתבלים בקלות ובהם מראש לא כדאי להשקיע.

טיפים לעיצוב נכון של הבית עם ריהוט עתיק

ישנה מעין אקסיומה שאומרת כי דירה עם מרפסת פנטהאוז שנקנתה בבניין חדש, או בית מודרני בעל מרקם לבן לא מתאימים לריהוט עתיק. זה לא נכון בעליל. הבית נמסר לכם כשהוא במצב בתולי: 4 קירות ותו לא. אתם הם אלו שמחליטים איזה תוכן ליצור לתוכו. יחד עם זאת, צריך לדעת לעשות את זה נכון. ביקור בחנות ריהוט עתיק יוכל לשפוך המון אור על הטעמת כורסאות לספות, שולחנות לכסאות, מזנונים לארונות, וכד'. עצות הבסיס שלנו הן להיצמד לאותו צבע, או למשפחה קבועה של גוונים. כמו כן, עשו מעט פעולות שיהפכו את הבית שלכם לבעל מראה עתיק יותר, למשל הטמיעו פרופילי חלון ודלת עם משקופים עגולים.

טיפים למציאת חומרי ייצור נכונים עבור רהיטים עתיקים

חשוב לבחור בעור אמתי, ללא תוספות מלאכותיות. במידה והחלטתם לקנות עור מעובד, חשוב מאד לבחור את סוג העיבוד הנוח לכם ביותר. למשל, עיבוד מחוספס או חלק רגילים יתאימו למי שמחפש לצנן ולקרר את הבית בעת הישיבה על הרהיט, בעוד עיבוד זמש עושה בדיוק את ההיפך: מחמם את היושבים על ריהוט העשוי ממנו. עוד עניין הוא בחירת הכיסויים לריהוט שלכם. חשוב לבחור בכיסוי בד איכותי, שיוסיף אף הוא לעיצוב הבית. לדוגמה, עיצוב בד מיקרופייבר הוא עיצוב חכם משום שלא זו אף זו שהוא מגיע בגימור עיצובי גבוה, הוא שומר על עצמו מכתמים בכך שהוא סופג וסופח אותם.

טרימיום – רהיטים עתיקים באיכות!

בחברת טרימיום תוכלו למצוא סטים מוכנים של ריהוט עתיק, או להתאים לעצמכם סט באמצעות ייעוץ מקצועי. אנו משווקים ספות, כורסאות, שולחנות, כסאות עץ יוקרתיים ועוד מגוון רחב של ריהוט עתיק מכל הזמנים.

למידע נוסף על טיפים חכמים לבחירת ריהוט עתיק ניתן לפנות אלינו!

נגישות