כסאות לבית לכל מטרה: לפינת האוכל או לישיבה בסלון

כסאות מעוצבים לבית הם שאיפתו של כל דייר שמשקיע בסטייל של מקום מגוריו. אם אתם מתעניינים בעיצוב בסגנון עתיק, על בסיס עץ מלא, כאן תוכלו למצוא את כל הפתרונות הדקורטיביים לכל מטרה: השלמת שולחן פינת האוכל בסט ישיבה מפנק או צירוף כסאות לבית לצד ספות הסלון. כאן תוכלו למצוא את כסאות הישיבה הדקורטיביים ביותר שתוכלו לבקש בתחום העיצוב העתיק. כל רהיט מבוסס על עץ מלא, על תצורה מרהיבת עין ולא פחות חשוב, על רמת נוחות חסרת פשרות שקשה למצוא בחנויות רהיטים סטנדרטיות בדרך כלל.

כסאות לישיבה סביב שולחן פינת האוכל

בואו להשקיע בפינת האוכל שלכם ולהפוך אותה למעוצבת בסגנון כפרי עתיק: מבחר כסאות מעוצבים לבית לשם עיצוב פינת האוכל – מכל סוגי העיצובים העתיקים! כסאות לבית בצורת מלבן שלם או כסאות שבקצוות שלהם הם מעוגלים. הכסאות ניתנים לעיצוב בשלל גוונים, בהירים או כהים, ובמרקמים שונים, מבוקעים עם כתמי טבע שחורים או בנוסח צבע אחיד לכל אורך ורוחב הרהיט.

 

כסאות לישיבה לצד הספות בסלון

אין ספק כי כסאות מעוצבים לבית לצד הספות היא תמורה חדשה של השנים האחרונות אבל מצליחה בענק במיטב בתי המגורים. הרהיט המוביל בתחום הזה הוא כסא הנדנדה: כסא שבקצה שלו ישנו חצי עיגול במקום רגליים ישרות ובאמצעותו ניתן להתנדנד על הרצפה בשעת הישיבה. זה חשוב מאד בכדי ליצור תנועתיות של הרגליים ובכך להקפיד שזרימת הדם תישמר תקינה ברגליים גם במצב בו הגוף הוא סטטי, בישיבה. ניתן לעצב כסאות לבית גם בפורמט 4 רגליים לשיוך לסלון הביתי, בעיצוב רחב המתאים להצבה לצד ספות וכורסאות.

בחירת הכסאות הנדרשים לבתיכם

את בחירתם של כסאות מעוצבים לבית ניתן לממש בקלות באמצעות הדמיית מחשב ביתית אשר תחסוך לכם את היציאה מהבית ותאפשר לכם לבחור ממנו את הפריטים המתאימים. בנוסף, ניתן לבחור אותם באולם תצוגה יוקרתי העוסק כולו בריהוט העץ העתיק. הבחירה מתאפשרת בליווי אנשי מקצוע מומחים בעיצוב בית בסגנון עתיק, שיסייעו לכם לגבש את בחירתם המושלמת של כסאות בית איכותיים.

הנאה צרופה מהכסאות הנוחים ביותר

הזמנתם כסאות מעוצבים לבית מעץ מלא? התכוננו לגשם של נוחות ישיבה שטראם הכרתם! הכסאות החדשים יחושו לכם כמו כורסאות בסלון ויאפשרו לכם נוחות חסרת פשרות גם בחדר האוכל וגם בסלון. אם החלטתם לכוון גבוה ולרכוש כסאות לבית מעץ מלא, עשיתם את הצעד הנכון גם מבחינת נוחות וגם מבחינת עמידות המוצרים לשנים רבות מאד קדימה!

נגישות