קווי יסוד לעיצוב כפרי לבית

על מנת לייצר אווירה כפרית בבתיכם הכנו עבורכם את כל מה שצריך כדי להביא את גירונה וסאן ג'מיניאנו האיטלקיות ללב בתיכם. אז מה נדרש, אתם ודאי שואלים? תתפלאו אך לא הרבה. כל שתצטרכו הוא מקבץ טיפים קצר אשר ילמד אתכם באחת להפוך בית חסר אופי עיצובי לבית כפרי בסגנון וינטאג' באופן חסר תקדים

עבו את הקירות

לא, אין הכוונה שתיכנסו למוזיאון אומנות מודרנית ותקנו תמונות נוי בחנות המזכרות. אנו מדברים על שינוי רחב יותר, רחב אף יותר מהדבקת טפט או מדבקת דלת. אנו מדברים על עטיפת הקיר כולו בגוש עץ מעוצב בפורמט כפרי, על בסיס גילופים מתקדמים אשר עוצבו בידי טובי האדריכלים והמעצבים, ונבנו על ידי חברות נגרות בעלות שם ארצי ועולמי. כשהקיר שלכם הוא קיר חום, הבית כבר מתחיל 'להריח' כפרי בעיצובו, אבל חכו – יש עוד מה לעשות.

הציבו שולחנות וכסאות בוטיק מעץ בעיצובים עגולים ויפים

כל רגל כסא מכילה קצה עגול, כל ספה מכילה ידית סינוס, וכל שולחן מכיל עיגול ועלרוד גם בחלקו העליון וגם באזור הרגליים. לכאלו רהיטים בדיוק אתם זקוקים עדי לייצר עיצוב כפרי בבית. אגב, אצל קולגות שלנו שמשווקות דלתות כפריות זה בדיוק הסוד: המשקופים שלהם, קרש העץ העליון ואפילו הדלת עצמה מכילים קצוות מעוגלים ומעולרדים ולא קצוות מלבניים. זה שובר את הדיסטנס, הופך גם בית של איל הון לבית בעל עיצוב שמדבר לגובה העיניים של האורח, וזה בדיוק מה שצריך בסגנון עיצוב כפרי.

הסתמכו על ארונות, מדפים ומגירות בעיצוב כפרי

אותם ארונות שתמיד רואים בסרטים הדוקומנטריים על אירופה העתיקה, בסגנון מותחנים כמו "מוצרט וסליירי" או "מוות בוונציה". התקני אחסון אלו יציבו את ביתכם רמה אחת מעל כולם ויאפשרו להם לדבוק בעיצוב הכפרי. שימוש במגירות ומדפים דומים יחתור אף הוא לאידיאל זה.

טרימיום עיצובים כפריים לבית

בטרימיום תוכלו למצוא את כל נדבכי הריהוט הכפריים, מעץ מלא, עגולים ובעלי עיצובים מיוחדים המשרים אווירה כפרית ומביאים אותה ללב ביתכם.
 
צרו קשר עם טרימיום לעיבוי ביתכם בגוון החום-עץ עד כדי עיצובי בסגנון כפרי ביעילות, בקלות וללא דופי!
נגישות