כיסאות מעוצבים לסלון ולפינת האוכל

בואו ליהנות ממבחר כיסאות מעוצבים לכל מטרה! כיסאות מעוצבים לבית הן עבור פינת האוכל והן עבור רחבת הישיבה בסלון! אם אתם חשים כי כסאות פינת האוכל שלכם זקוקים למתיחת פנים או שחדר האורחים זקוק לפתרונות ישיבה מעוצבים באופן פנומנלי, כאן ניתן למצוא כיסאות דקורטיביים בשלל דרכים המבוססות כולן על העיצוב העתיק במתכונת קלאסית. עץ בצבעו הטבעי ושימוש נרחב בפורמט עגול על גבי רכיבי הישיבה וברגליים.

כסאות ישרים לפינת האוכל

כיסאות מעוצבים לבית המבוססים על 4 רגליים. כסאות אלה מאפשרים לכם לבלות בפינת האוכל, כשאתם יודעים שכל פריט ישיבה הוא יצירת אומנות עיצובית במתכונת דקורטיבית עתיקה: רגליים מעוגלות בקצוות, בטנת ישיבה מגולפת ומעוצבת ומשענת בעלת עיצוב עתיק וחד ברוח העבר. ניתן לבחור את הכיסאות בצבעי עץ שונים, בהירים או כהים ולבסס אותם על עיצוב הבית שלכם בהקלות באמצעות הדמיית מחשב אינטרנטית.

כסאות נדנדה לשימוש בסלון

כיסאות המבוססים על בסיס תחתון בצורת חצי קשה שעושה מרכיב הישיבה נדנדה. הוא לא עומד לעולם במקומו אלא זז בזכות הרכיב העגול. הוא יכול לנוע במקום אבל לא להיות סטטי לחלוטין כמו כעס ארבעת הרגליים. כסאות נדנדה משמשים לצד הספות והכורסאות כתשתיות אירוח משלימות. ניתן להשתמש בהם גם בתור תשתיות מרכזיות הודות לעיצוב הנדנדה המיוחד.

בחירה קלה של עיצוב הכיסאות

הבחירה נעשית באמצעות הדמיית מחשב של כיסאות מעוצבים לבית. היא מאפשרת לכם לבחור בהקלות את הדגם הנדרש ולהציג אותו בבית. השירות כולל ייעוץ וסיוע בשינוע הכיסאות לביתכם, או הובלה מלאה שלהם. הדמיית המחשב מאפשרת לכם שלא לצאת מהבית אלא לבחור את הכיסאות מבעד למסך המחשב שלכם וליהנות מכל היתרונות של לקוח הנמצא בחנות. השירות כולל ייעוץ בשעות העסקים עם המומחים שלנו!

הנאה צרופה מכיסאות עץ מלא

היתרון המרכזי של כיסאות מעוצבים לבית המבוססים על עץ מלא הוא יתרון העמידוּת. הכיסאות עמידים וצפויים לשמש את דיירי הבית למשך שנים רבות ללא צורך להחליף. הכיסאות מאד נוחים לשימוש פעיל ונועדו לסחוב כל אדם ללא קשר למשקלו. רמת העמידוּת של הכיסאות הללו גבוהה במיוחד ומאפשרת שימוש חוזר בקלות רבה.

חוויה שאין שנייה לה עם מיטב רהיטי העץ

כיסאות מעוצבים מעץ מלא מאפשרים לכם חווית קנייה שאין שנייה לה, כשאת הבחירה ניתן לבצע בקלות באמצעות הדמיית מעצבים. הם ניתנים להתאמה קלה מאד לכל בית ומתאפיינים בשימוש פורה ונוח במיוחד.

נגישות