ספות וינטג' בדקורציות של פעם בגימור קלאסי

מחדשים את הבית באמצעות ספות וינטג' דקורטיביות מן המעלה הראשונה! ספות אלה ייקחו את הבית שלכם לרוח העיצוב של ימי העבר, בתקופה הקלאסית והרומנטית וייצרו בסלון שלכם מציאות חדשה של עיצוב ישן וטוב. מה התוכנית? ספות וינטג' עם רגליים מעוגלות, ספות עם משענת בצורת דבשת גמל וספות עם משענת מכופתרת. נמיתן להזמין ספות עם קורות עץ חשופות ומעוצבות המתפקדות כרגליים וכידיות ולשלב תמורה זו בצבעים ייחודיים בעלי לוק מלכותי כמו אדום, בורדו, כחול כהה ועוד. בואו ללמוד כיצד באמת לעצב את הסלון הביתי ולהפוך אותו לפאר היצירה בכל הנוגע לעיצוב עתיק ואותנטי.

ספות בעיצובים קלאסיים מגוונים

מבחר ספות בסגנונות קלאסיים שונים, כפריים, בורגניים-עתיקים ועוד! ספות וינטג' אשר אנו מעמידים למכירה מתאימות לכל חובב אומנות השואף להביע בחדר האורחים שלו עיצוב ברוח התקופות הקלאסיות והרומנטיות של המאות הקודמות. הן מבוססות על עצים אמיתיים ולא על תחליפי עץ, ולצידם של העצים הללו ניתן ליהנות מבדים ועורות בעיבודים משובחים שנועדו לישיבה ממושכת.

הנאה ממבחר ספות לשילוב בבית

איזו ספה מועדפת עליכם? ספת משענת כפתורים או ספה דבשתית? ספה חצי מעגלית או ספה מלבנית ברוח העיצוב העתיק? מהו צבע הספה המועדף עליכם? אדום? אדום יין (בורדו)? כחול לגווניו? צהוב לגווניו? ניתן לשלב את הגוון המועדף עליכם בכל סוג של ספות וינטג' שאתם מבקשים לרכוש. הספות מתאימות לקבוצת יושבים מרובית פרטים, החל מ- 3 איש ועד ל- 4-5 מהם.

כושר שרידות ועמידות גבוהים במיוחד

עוד יתרון ברכישה מאתנו הוא שאנו מקפידים על כל הפרטים בקו-היבוא שלנו. אשר על כן ספות וינטג' שנרכשות כאן הן תמיד מהטובות ביותר שתוכלו לבקש, ולא רק בפאן העיצובי אלא גם בפאן הפרקטי. הן צפויות להחזיק מעמד למשך שנים רבות מאד ללא אפקט ערסל, ועל כן – ללא צורך בהחלפתן.

בחירה מעשית של ספות וינטג' מעוצבות

את בחירתן של ספות וינטג' עושים באמצעות הדמיית מחשב. היתרון של שיטת בחירה זו הוא שהיא לא מחייבת אתכם לצאת מהבית אלא פשוט לבחור את הספות המועדפות עליכם באופן חופשי. בואו למצוא את הספות המושלמות שיתאימו לשילוב בחדר הסלון שלכם על הצד הטוב ביותר. ספות וינטג' אלה יוסיפו נופך רב בסלון העתיק ועל כן הן מתאימות לכל מי ששואף שזה יהיה העיצוב אצלו, בין אם הוא כפרי ובין אם הוא בורגני בסגנון העבר.

נגישות