ריהוט לבתי מלון וצימרים

מעוניינים לספק לאורחן שלכם מראה עתיק וכפרי, בעיצוב רטרו חסר פניות? בואו להתחדש בשולחנות עץ עתיקים בלובי, לצד שולחנות עץ דינאמיים ומודרניים ליד הבריכה, וליהנות מספות וכסאות עץ בעלי עיצוב ייחודי. כשמשפצים אורחן מכל סוג שהוא, החל ממלון ועד צימר, מומלץ מאד להחליף את הריהוט וליהנות מעיצוב יוקרתי בכל רחבי המקום.

לובי וקבלה

כסאות לפקידי קבלה, כורסאות זולה בלובי, כסאות לפינת האוכל מול הלובי, כסאות לחדרי אוכל, שולחנות בוטיק לחדרי אוכל ומערכות ישיבה בלובי, ועוד. תכנון מערך ריהוט לבתי מלון מתחיל בלובי. כאן, תוכלו למצוא את כל מה שצריך בשביל לובי יוקרתי ומזמין.

רחבת הבריכה

כמובן שבריכת שחייה חייבת להתבסס על ריהוט בכל היקפה בשביל ליצור פינות זולה אקסקלוסיביות. חברת רהיטי עץ לבתי מלון וצימרים מזמינה אתכם לבחור שולחנות נמוכים להתקנה ליד הבריכה, ספות וכורסאות גן לבריכה, כסאות בריכה מן המעלה הראשונה, ועוד. בואו להתחדש בפריטי ריהוט לצימרים ובתי מלון שיעבו את רחבת בריכת השחייה שלכם בשלל עיצובים מהפנטים.

חדרי האורחן

החדרים והסוויטות של המלון או הצימר מצריכים עיצוב בוטיק מן המעלה הראשונה. הלקוח, לרוב, יזמין חדר אצלכם באינטרנט ולא ישירות. לכן, הוא מסתמך על מחיר ומקום פנוי, ובא. אבל מי הבטיח שהוא יישאר? מי הבטיח שהוא יאהב מספיק את מה שראה בשביל לעשות הזמנה שניה בשנה הבאה? לכן, חברת ריהוט לבתי מלון ממליצה לחדד את אסופת פריטי הריהוט לחדרים עם כסאות דקורטיביים, שולחנות כתיבה נוחים ומדוגמים, ארונות אמבטיה מן המעלה הראשונה וארונות לכספות.

מרפסות בית המלון או הצימר

בין אם זו מרפסת של חדר, ובין אם זו מרפסת ציבורית אליה יכולים להגיע כל יושבי האורחן, ריהוט מרפסות נבחר בדיוק כמו ריהוט גן, מאותם חומרי ייצור ולעתים אותם דגמים. הריהוט הוא מוצר נדרש, משום שהוא זה שמושך קהלים רבים אל המרפסות ועושה מהם לפנינות עיצוב אמתיות. בואו להתחדש בשולחנות גן, כסאות גן וריהוט מרופד ייחודי לשימוש בגנים ובמרפסות. המוצרים מתאימים הן כפריטי ריהוט לצימרים והן כפריטי ריהוט לבתי מלון. בואו להתחדש במרפסות שיעשו מבית ההארחה שלכם למשהו שונה לחלוטין ממה שהכרתם!
נגישות