ריהוט בתי כנסת

חודש טוב ומבורך לכל לקוחותינו, " ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם ", עוד פרויקט ייחודי שעוצב תוכנן ויוצר בהתאמה אישית הסתיים בהצלחה, בית כנסת חסידות לעלוב בית שמש, היכל קודש מפואר ברוחב 9.00 מ' על גובה 2.80 מ', כולל במה מעץ מלא , סטנדר ושולחן לימוד, עץ מלא מהגוני גילוף עבודת יד מדהים, עבודת אומן, שילוב אלמנטים בגילוף שבעת המינים ומנורת בית המקדש, הפרויקט תוכנן , עוצב ,יוצר בלעדי ע"י צוות " חלומות בעץ, מלא Treemium " עץ החיים, גאים שמחים ומאושרים שזכינו להקמת היכל קודש בישראל.

מבחר רהיטי רטרו מעץ המיועדים לבתי כנסת – לרשותכם! שולחנות תפילה לסידור בשורות ובטורים, מדפים לספרי קודש, ארוכות היכל, ועוד. בואו לחדש את ריהוט בתי הכנסת שלכם עם רהיטים שיעשו ממנו לבית תפילה מחודש עם שמירה קפדנית על העיצוב העתיק והאותנטי.

ריהוט אותנטי חדש

בבתי כנסת בהם הריהוט התיישן, התבלה או זקוק לשדרוג, גם אם העיצוב שלהם היה עתיק, אין כל סיבה שהוא יישאר בלוי. בחנות רהיטי רטרו מעוצבים בסגנון קלאסי תוכלו למצוא את כל הפריטים שאתם צריכים. ריהוט לבתי כנסת מכל סוג שתבקשו – בהישג יד: כסאות מרופדים, שולחנות מעוצבים, מדפי ספרי תפילה, ארונות, ועוד. בואו להתחדש בריהוט שישמור על המאה האותנטי ויסופק כשהוא חדש ומוכן לשימוש מהיום הראשון!

כסאות מעוצבים

כסאות עם משענת מעוצבת ומרופדת בעלת מראה עגול נטוי. כסאות מלבניים סימטריים. כסאות עץ אותנטיים עם פיתוחים וגילופים. בואו להתחדש בכסאות ייחודיים לבתי כנסת. ניתן לרכוש גם שורת כסאות קבועה מעץ, שיוצבו מול שולחנות תואמים.

שולחנות מעוצבים

שולחנות תפילה מרכזיים לחזנים, שולחנות תפילה למתפללים, שולחנות לספרים, שולחנות בעלי פיתוחי וגילופים מעץ אמתי. בואו לגלות עולם שלם של שולחנות לבתי כנסת אשר עשויים להתאים גם לבית התפילה שבחזקתכם. ריהוט לבתי כנסת המכיל שולחנות חדשים מחדש ללא ספק את עיצוב בית התפילה, ומחייה את התכנון שהגיתם עבורו מחדש. שולחן ישן שצבר בלאי, גם אם הוא בעל עיצוב עתיק ואותנטי – כבר לא יגשים את ייעודו כשולחן מעוצב. אבל שולחן חדש מהניילונים, עם מראה עיצובי חדש וחד דווקא כן. בואו להתחדש בשולחנות בתי כנסת הראויים לבית התפילה שלכם.

ארונות ספרים

ארונות ספרים אישיים המתפקדים כשולחנות נפתחים למתפללים. ארונות מזנון להנחה בצדי בית הכנסת. ארונות ספרי קודש. ארונות לעמדת החזן. בואו להתחדש בארונות שיעשו מבית הכנסת שלכם את מה שהוא ראוי לו ביותר: בית תפילה עתיק עם ריהוט חדש בעל צביון אותנטי. אם אתם חשים שהארונות שלכם כבר לא מה שהיו, ואתם צריכים חדשים, חנות ריהוט לבתי כנסת מזמינה אתכם לבחור בהתקן האחסון הנדרש לבית התפילה שלכם. בואו להתחדש בארונות בכל רחביו: בעמדות התפילה, בעמדת החזן ובעמדת ספרי התורה.

הכל אודות ריהוט בית כנסת

נגישות