ריהוט כפרי מודרני בשנת 2024

ריהוט כפרי אינו בהכרח ריהוט שתבנית העיצוב שלו עתיקה. יש לו מאפיינים משותפים גם לעידן המודרני וגם לעידן העתיק, והם: שימוש בפיתוחים כמו גילופי עץ בדלתות ובמגירות, שימוש במסגרות משקוף עגולות או אליפטיות, ושימוש בפרזול מעוצב בסגנון חד ויוקרתי. ומה ההבדל בין זה לבין העיצוב הבורגני? בעיקר הדרך בה מעוצבים הפריטים. בעיצוב בורגני אין פאות עגולות בשום מקום, לא בידית הפתיחה ולא במוצר עצמו. גם השימוש בפיתוחים כמעט אינו קיים בסגנון הזה. אז עכשיו, כשלמדתם איך לזהות ריהוט כפר, כעת ניגש לפריטים האטרקטיביים שיש לנו להציע לכם.

פינות אוכל בעיצוב כפרי

בואו להתחדש בפינות אוכל עם שולחנות עגולים או מרובעים לבחירתכם. גם השולחנות המרובעים שלנו מבוססים על קדקודים עגולים לשמירה על הזהות הכפרית של המוצר. פינות האוכל משדרות אווירה חגיגית ויחד עם זאת מקומית כצפוי מכל אייטם שעיצובו הוא כפרי.

מערכות ישיבה מסוגים שונים

בואו להתנסות במערכות ישיבה אותנטיות מתחום העיצוב הכפרי. ניתן למצוא מערכות ישיבה מבוססות חום לבן המתאימות לשילוב במקומות בהם יש ריהוט כפרי צרפתי בנוסח פרובנס. ניתן למצוא ריהוט חום שלם בנוסח איטלקי, ועוד המון עיצובים. בואו למצוא את מערכות הישיבה המתאימות לכם ביותר, אשר ישתלבו בבית באופן אופטימלי חסר תקדים.

אייטמים בודדים בעיצוב כפרי בתחום הישיבה

מכורסא ועד אחרונת הספות, מכסא ועד למשוכללים מבין השולחנות, ניתן לקנות כל רכיב בנפרד. בדרך זו, אתם נהנים מעיצוב מושקע באותו רכיב. החיסרון הוא שלא ניתן לקנות את אותו דבר בכמויות ולצפות למחירים סיטונאיים. אבל אם באיזשהו מקום בבית הגעתם למסקנה שנדרש רהיט בודד, מומלץ מאד לבדוק במחלקת הבודדים שלנו את טיב ההתאמה ללוקיישן.

ריהוט כפרי מודרני בהתאמה אישית מבית טרימיום רהיטים

אם אתם חושבים שמגיע לכם ריהוט כפר בהזמנה אישית שתשיג עבורכם את ההתאמה הטובה ביותר, פנו לחברת טרימיום רהיטים וזכו למצוא שלל רהיטים כפריים מכל הסוגים: ריהוט כפרי צרפתי בסגנון פרובנס, ריהוט כפרי איטלקי חום שלם, ריהוט כפרי בסגנון בריטי, ועוד. הכל מבוסס על ייצור ריהוט כפרי מודרני המבטיח עמידות ונגישות חלקות שלא היו אפילו בעידנים העתיקים עצמם.

נגישות