ריהוט כפרי בעיצובים שונים לבית

אם אתם סבורים כי הגיעה העת לשנות את הריהוט הביתי, לעולם העיצובים הכפרי יש המון מה להציע לכם. בשונה מהעיצוב העתיק, העיצוב הכפרי (שהרבה פעמים משויך אליו ללא סיבה מוצדקת) מתאים גם לבתים חדשניים ואפילו לבתים מודרניים הייטק לבנים.

ריהוט כפרי פרובנס

זהו ריהוט כפרי צרפתי, אשר משלב באופן ייחודי את הגוון החום עם הגוון הלבן. שניהם שחקנים דומיננטיים במבנה, והם יוצרים נוסח עיצוב כפרי ולא בורגני בשל תמורות מעולם הצורות: התקנים מפותחים ומגולפים מעץ, על בסיס משקופים עגולים.

ריהוט כפרי איטלקי

ריהוט כפרי שהגוון שלו הוא גוון עתיק. מי שמעוניין לקחת את הבית שלו אל עבר עיצוב ימי הביניים או העת העתיקה, במסלול זה הוא ימצא את מה שהוא צריך: רהיטים כפריים בצבע חום, עם פיתוחים כפריים אותנטיים.

ריהוט כפרי מודרני

ריהוט כפרי בעל צבע לבן, והתאמה לבתי הייטק' עכשוויים. גרים בדירה בפרויקט של 15-20 קומות בבניין חדש? ארכיטקטורת הפנים מודרנית? אתם עדיין יכולים ליהנות מריהוט כפרי! ריהוט כפרי מודרני מבוסס על גוונים זהים אך גם על שינויים בצורות, על בסיס גילופים ופיתוחים בהתקני האחסון ודקורציות מיוחדות ברכיבי הישיבה. בואו לאתר בקלות ריהוט כפר אשר יתאים ביותר לביתכם המודרני.

טיפ חשוב להתאמה – שימו לב לממדי החדרים!

כשהחדר גדול, אל תבחרו ספה, כורסא, שולחן או מזנון דקים, עם דפנות קטנות וצנועות, כי הם פשוט לא יתרמו דבר לעיצוב החדר. לחילופין, אם החדר קטן אל תבחרו ברהיטים שהדפנות שלהם עבות ו- "צועקות" כי הם יבלטו מאד בחדר ויעיבו על השילוב שלהם בו. כמו כן, אנו ממליצים להרבות ברהיטים עם צבעים כהים בחדרים קטנים וברהיטים בצבעים בהירים בחדרים הגדולים מאותם טעמים.

טרימיום רהיטים – ריהוט כפר בהזמנה אישית

בואו ליהנות ממבחר פריטי ריהוט כפר בהזמנה אישית מבית טרימיום רהיטים: ריהוט כפר מודרני, ריהוט כפר בנוסח דרום צרפת, רהיטים כפריים איטלקיים בצבע חום כהה קלאסי, ועוד. אם אתם מעוניינים להגשים חלום ולמצוא בדיוק את מה שמתאים לכם, אנחנו כאן בשבילכם. בואו להפוך את הבית שלכם למעוצב ואטרקטיבי באמצעות התאמת סט הרהיטים המושלם ביותר עבורו בכל קנה מידה: שילוב גוני, שילוב צורני והתאמה עיצובית כללית!

נגישות