הרטרו חוזר: עיצוב הבית בסגנון וינטאג' - רטרו

עצבו את בתיכם בסגנון וינטאג' כפרי על טהרת החום הכהה! אצלנו – תוכלו להפוך את ביתכם בתוך זמן קצר לבית מעוצב בסגנון כפרי גם אם הוא ממוקם בלב העיר. בתים בסגנונות עץ מהודר, על בסיס ריהוט יצירתי, התקני אחסון נוחים ומשוכללים וחיפויי קיר בסגנונות עתיקים! כשבוחרים חברת רהיטים שתעצב את בתיכם בסגנון וינטאג' – רטרו מוטב לבחור בבית העסק האולטימטיבי אשר יודע מה הוא עושה, וחושב מחוץ לקופסה על מנת להזניק את רמתו של עיצוב ביתכם 10 רמות קדימה!

עיצובים מפנקים עם טעם של עוד

עיצובים חסרי תקדים – מבחר רהיטי וינטאג' מקיר ועד ארון, משולחן ועד ספריות ואצטבות – תוכלו למצוא אצלנו שפע רהיטים והתקני אחסון מהמובילים והמתקדמים בשוק הכפרי. אצלנו תוכלו להיחשף למבחר עיצובים כפריים חסרי תקדים שטרם ראיתם בעבר. העיצובים שלנו הצליחו להמם גם דיירים שהביאו אדריכלים מחו"ל לעצב את ביתם בסגנון כפרי, ובזכותנו הם קיבלו עיצוב בית מחדש וזכו לעיצוב שכמותו הם לא ראו.

רהיטים ארומטיים, התקני אחסון חלומיים

הרהיטים שלנו משרים המון טעם של עוד, תענוג לשבת עליהם והריח של בד או עור חדש בבית, קשה לתאר איזו הרגשה טובה זה עושה. כשהארון החדש שתמיד חלמתם עליו מוצב בחדרכם והאצטבה מוצבת בסלון, יחד עם מזנון הטלוויזיה והמדפים שתמיד כמהתם להם, אתם כבר יכולים לתכנן את החופשה ולא להוציא שקל על נסיעות, כי הבית יהפוך באחת לכפר נופש איטלקי על טהרת העץ המלא.

מבחר עיצובי בוטיק גם בתחום ריפודי הכורסאות

אם יש משהו שאנחנו נהנים לפנק בו את לקוחותינו הוא ריפודי הכורסאות. אנו נספק ריפודים נוחים ביותר, כמו כריות שינה, ובעיצובים שטרם ראיתם, בהתאמה אישית לכל צרכן ובעל בית. אנו נתאים את הריפודים גם לצרכים הפיזיים וגם לעיצובו של סלונכם, ונספק מענה חסר תקדים לכל כורסאות וספות הבית. הריפודים שלנו עשויים ממגוון עורות ובדים, חלקם לא רגישים לקרינת שמש ולא משאירים כתמים כאשר הם מתלכלכים.

מי אנחנו?

שמנו "טרימיום רהיטים" ואנו מתמחים בשיווק רהיטי וינטאג' – רטרו. ניתן להזמין מאתנו מגוון רחב של רהיטים אומנותיים נדירים ובמחירים מיוחדים. שירות מעולה לכל לקוח. הטבות ללקוחות וותיקים.
 
למידע על רהיטים בסגנון וינטאג' – רטרו, צרו קשר עם טרימיום רהיטים!
נגישות