3 סיבות טובות לרכוש ריהוט כפרי

במאמר מידע זה נספק לכם טיפים חשובים אודות ריהוט כפרי. רכישת ריהוט כפרי היא אחת המשימות המורכבות במאה ה- 21 שכן זהו הטרנד החדש ויש לא מעט יצרנים וחנויות מהם ניתן להגיע אל ריהוט זה. יחד עם זאת, בשל ריבוי הספקים שנוצר, הותוו נורמות שחשוב להכיר לפני שפונים לתחום כה מורכב כמו ריהוט כפרי. על מנת להכניס אתכם לעניינים סיפקנו לכם כאן עצות זהב לפיהן תוכלו לרכוש בקלות ריהוט כפרי איכותי. לאלו מכם שעוד מתלבטים באיזה ריהוט עליהם לבחור החלטנו לספק 3 סיבות להעדפת הריהוט הכפרי על זה בעל הצביון האורבני.

מדוע לבכר ריהוט כפרי על ריהוט אורבני? 3 סיבות לבחור בריהוט הכפרי

1. הריהוט עשוי מעץ טבעי עמיד וחזק – עץ שעבר אימפרגנציה ושימון מלא, ועל כן מסופק עם 7+ שנות אחריות. מתאים לכל בית, ויכול בקלות להשרות בו אופי כפרי גם אם לא הושקעה עבודה בעיצוב בסגנון זה טרם הקנייה.

2. הריהוט מגיע במגוון רחב של עיצובים – החל מעיצוב ספרדי על טהרת השולחנות והכסאות המלבניים ועד לניחוח האיטלקי המבוסס על רהיטים כפריים עגולים ואליפטיים. המגוון רחב מאד ומאפשר כמה נוסחאות עיצוב מנצחות בבתים.

3. הריהוט קל, ומאפשר להתנייד בקלות – בשונה מריהוט מתכתי כבד שקשה להתנהל עמו כשזזים, עם ריהוט עץ – תזוזה שצריך לעשות כשמנקים, או מחליטים לשנות את המיקום קלה גם כשמדובר ברהיט גדול ומסיבי: מסיבה זו, העדפת ריהוט כפרי מאפשרת התנהלות קלה יותר בבית ביום יום.

וכעת מלספר טיפים לגיבוש ריהוט כפרי בביתכם:

ודאו כי הריהוט מתאים לתפוצת הדיירים והאורחים המסובים עליו וסביבו

אם הנכם גרים בבית ממועט דיירים וללא אורחים רבים – כמובן שניתן להסתפק בשולחן שירות לסלון, ובמספר כסאות קטנים, אבל כאשר אתם משפחה שמארחת או משפחה מרובת ילדים חשוב שגם בפינת האוכל יהיה שולחן רציני, רצוי שולחן נפתח שיתקפל בימים שאין אורחים סביבו. כך, ניתן להרחיבו כשיש אורחים ולהחזירו לגודל קטן לרווחתכם כשהם אינם.

הוסיפו תוספות ריהוט מעניינות המגבירות את הנוחות

בכסאות עץ, פלסטיק או אלומיניום ניתן, למשל, להוסיף כריות ריפוד מבד פוליאוריתן או פוליפרופילן או בד מיקרופייבר דוחה כתמים. ניתן לרכוש כסא שהוא גם ריפוד, כמו כסא מראטן או כסא מאלומיניום עם גוף ישיבה טקסטילן, טקסטיל מיוחד המשמש ריפוד לכסאות מתכתיים מאלומיניום. כסא כזה יכול להיות בשימוש גם בתוך הבית וגם בגן בחוץ.

הוסיפו פרטי ריהוט מיוחדים 

שזלונגים איטלקיים– ריהוט כפרי בו נשענים בתנוחה מיוחדת של כ- 120 מעלות בין ישיבה לשכיבה. לשזלונג צורה של סינוס: גוף השכיבה הוא גלי.

כורסאות מתנדנדות– כורסאות טלוויזיה ליחיד בעלות בסיס חצי עגול. בחלק מכורסאות אלו ניתנת גם משענת נפתחת לרגליים עם בורר מצבים, וכן בורר מצבים על המשענת. ניתן למצוא את הכורסא גם על בסיס קבוע, ללא אפקט הנדנדה, שמתאימה יותר לגנים וחצרות.

נגישות