3 סיבות טובות לרכוש ריהוט מעץ מלא

כאשר הריהוט שלכם מעץ מלא – סגנון החיים בבית מקבל תפנית משמעותית ביותר. ראשית כל, אווירת הבית משתנה ללא היכר, שכן באחת –הבית שלכם הופך לבית כפרי או עתיק. מעוניינים להשאיר את הבית מודרני? ניתן למצוא רהיטי עץ בצבעים לבנים ובהירים אשר מכילים צורות מרובעות שיזכירו לכם בדיוק את הרהיטים להם כמהתם, אבל כשהם עשויים עץ הסחיבה והגרירה שלהם קלה יותר, ולא צריך לדאוג לדהיית צבע או חלודה. בנוסף, על עץ ניתן להתאים שלל בדים יוקרתיים שבקושי ניתן להתאים למתכות. בדרך כלל, רק לאלומיניום ניתן להתאים בד, ובדרך כלל מדובר בבד טקסטילן המשמש כריהוט לגינה. עם עץ, כל סוגי הבדים פתוחים לכם.

עיצוב כפרי פר אקסלנס לכל בית

ריהוט העץ מאפשר לכל בית שהיה חסר זהות עיצובית להפוך באחת לבית כפרי ויוקרתי. הרי, לפני שהנחתם את הרהיטים, הבית היה אסופה של קירות לבנים, אך כאשר הם מעוטרים בחיפויי עץ, ולידם ישנה כורסת עץ, ושולחן עץ נמצא בקדמתה, הבית כבר יסב לכם תחושה של רוגע, של חיים אטיים ושל מחייה בכפר גם אם מדובר בדירה בתל אביב או בית במרכז חיפה.

גרירה וסחיבה קלה לכל סוגי הרהיטים

אם ביקשתם להעביר את הכורסה מחדר אחר לחדר אחר, או את הספה הכבדה – להזיז לצד השני של הסלון, עם רהיטי עץ זה הרבה יותר קל מאשר עם רהיטי מתכת. כשהרהיט הוא ממתכת צריך 2 אנשים שיסחבו את הרהיט, והרבה פעמים זה מסתיים לא כל כך טוב, תוך היווצרות בעיות גב ועמוד שדרה. רהיטי עץ ניתנים לגרירה וסחיבה קלות, בטוחות וללא חשש. כל פעם שתרצו לערוך שינוי בבית, תוכלו לממש זאת בקלות לבדכם גם אם הספה מאד ארוכה והכורסה מאד רחבה.

שילוב של כל סוגי הבדים פתוח לפניכם

בעוד אשר במתכות לא נהוג לשלב סוגי בדים עיקריים, בעיקר בצל החשש שהבד יספוג חלודה ולא יהיה ניתן לרחצה וניקוי, גם לא בניקוי יבש, ברהיטי העץ אין בעיה כזו, וכל סוגי הבדים פתוחים חופשי לשימושכם: כותנה, מיקרופייבר, האלופייבר ועוד סוגים רבים של בדי איכות.

טרימיום רהיטי עץ מלא

חברת טרימיום משווקת רהיטי עץ מלא, רהיטי וינטאג, רהיטים בעיצוב רטרו, ועוד מגוון רהיטים על טהרת העץ המלא והכפרי. אפשרות לעיצובים מודרניים מיוחדים בהתאמה אישית.
 
פנו לחברת טרימיום להגשמת חלום עיצובי עץ לבתיכם!
נגישות